Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prolog

10. 05. 2004
0
0
1201
Autor
tele

je to prolog, tak co napsat do prologu k prologu?

Rozhodla jsem se, že napíšu novelu. Ano, pravou nefalšovanou novelu na hodně stran a řádků. Bude o bílých nohou a pažích, o pánských záchodcích a dámě, co myla okno – jen tak v silonkách a v zimě, o zrychlování zástav srdečního svalu, o nevzhledných uklízečkách, o pseudointelektuálních hrátkách a nemravných schránkách, o všech hladce upletených svetrech na tělech znechucených poživatelů pokrmů ze školních jídelen – jídelen páchnoucích spadanými řasami kuchařek a posluhovaček u špinavého nádobí, o rozpadlých nehtech dětských potvor, co každou volnou chvíli chroupají sladkosti ze shnilého ovoce, o nedotčené komunitě slimáků s klobouky a v obleku, o přesnosti všech chytrých horákyň, které se stejně neprovdají, protože ten, kdo se chce ženit, si raději vezme mlčenlivou slepici. Bude právě o těch slepicích, co nemají svůj vlastní mozek s nápisem VLASTNÍ SLEPICE. Možná na ta děvčata zanevřu, ale už nepřestanu myslet na kriply v uniformách, kteří neví, proč vlastně existují. Napíšu novelu – svou první a na hodně stran a řádků.


darksky
11. 05. 2004
Dát tip
uz se tesim na tech hodne stran a hodne radku :-D

Dero
10. 05. 2004
Dát tip
Jo, pak dej vědět ... ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru