Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Najdeš ho všude

11. 05. 2004
0
0
822
Autor
Nodc

podle neskutečné neudálosti ,která se nikdy nestala(a doufám ,že nikomu nestane ) Jo je to celý tak předpovídatelný ale ......

Probudil mě strašný zvuk budíku.
To nebylo příjemné probuzení.
Dost mě z toho bolela hlava.
Abych to budíku oplatil silně jsem do něj udeřil.Zvuk budíku neustal protože jsem se netrefil pouze mě velmi rozbolela ruka.Rychle jsem stal a vypnul budík.Zjistil jsem že mám asi tak třicet minut zpoždění.Popadl jsem tašku a vyběhl ven bohužel jsem až příliš pozdě zjistil ,že jsem ještě v pižamu.Okamžitě jsem se otčil a utíkal směrem k domovu .Už jsem byl skoro doma když mi cestu zastoupila hora kterou tvořily převážně svaly a tetování.Tato hora mi zastoupila cestu tak nešikovně ,že jsem do ní velice silně vrazil.Padal jsem na zem ale zachytily dvě paže letitého kulturisty a podíval pár očí nad kterými se klenul velký sval čelový.
Hora řekla:"Tak ty se chceš být maldej "
Já odvětil pouhým zavrtěním hlavy protože v tu chvíli jsem se na nic jiného nezmoch.Hora přikívla
a pravila :"Tak tady maš aby sis pamatoval".A v tu chvíli priletěla jedna "malá" pěst na můj hrudní koš .Srdce mi poskočila a plíce na chvíli vypověděly službu.Byl bych si někde sedl ale strašně jsem pospíchal výdýchal jsem se a běžel dál.V zádech jsem cítil pohled Hory.Stal jsem přede dveřmi k domovu chtěl jsem otevřít dveře
když tu ,kde je můj klíč hmm a sakra.Právě jsem se pokoušel otevřít dveře drátem když mě spatřila kolem jdoucí policejní hlídka.Okamžitě mě zbalila a nedbala mých připomínek ,že jsem se chtěl pouze dostat domů.Po chvíli auto zastavilo.Brzy jsem pochopil kam mě to vedou........................
Probudil mě strašný zvuk budíku.
Tragicus
23. 05. 2004
Dát tip
zdalo se mi to takove nedodelane...

Zvěruška
13. 05. 2004
Dát tip
Hmmm....

StvN
13. 05. 2004
Dát tip
To se někdy stane, že člověk hned usne a neví, že spí.

houmles
12. 05. 2004
Dát tip
pYzamo je vyjmenovany slovo

arijanek
11. 05. 2004
Dát tip
Ideální prológ do Lipského komedie - třeba do Jáchyma :)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru