Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poslední soud

13. 06. 1999
1
0
1311
Autor
Aedy

Ještě že ty z 9.6. zmizly , měl jsem tam smrtelnou chybu , tohle už je snad v pořádku.(možná)

Byl konec světa, poslední soud. Je zvláštní den, vše napjetím ztichlo, už ani ptáci neplavou a ryba nelétá nad hlavou. Tribuny napěchované lidmi co hrůzou posvátně mlčí, ve středu hřiště figurka, proč jsem tak nebývale klidný. Jedinec mentálně retardován doširoka otvírá ústa, bůh do nich vhodil jablko poznání a já se jím dávil, hlava pustá. V tom kataklizmatu pochopení, při té explozi vykoupení, ty frenetické ochozy ještě řvaly GÓÓL !!
Saxanka
05. 05. 2000
Dát tip
................

snoopy
03. 07. 1999
Dát tip
napjetím? to je ta smrtelná chyba? nebo to je schválně? (kdybys o tom nemluvil, tak jsem zticha : )
možná ale první, která se mi trochu líbí a zdá, že o něčem je.. opravdu je!

snoopy
03. 07. 1999
Dát tip
a sakra.. ta kritika patřila někomu jinýmu, vážně (a to konkrétně krytykovy)..
to, že o něčem je, platí, a u tebe to narozdíl od krytyka není výjimka
takže to, že by byla první, taky není na tebe, to by nebyla první..
a já si řikal, že je to na krytyka nějak moc dobrý (tedy, o něčem a aspoň trochu srozumitelný..) : )
nechápu, jak se mi to mohlo stát?
(všechna hodnocení krytyka zde použitá jsou čistě osobní a plynou z mé nevzdělanosti a jiných nedostatků, které mi brání jeho dílka pochopit, pokud se ovšem v hodnocení mýlím.. : )

leontynka
16. 06. 1999
Dát tip
a nebylo to 1 : 1 ?

Aedy
16. 06. 1999
Dát tip
Řekl bych , že hosté to projeli na celé čáře , ačkoliv to bylo pouze 1:0

Print
14. 06. 1999
Dát tip
1 : 0 ? Domácí, hosté?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru