Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrt dobra

18. 05. 2004
0
0
1024
Autor
Darkelf

Na začátku to byla souhra,

potom přišla zlá dohra.

Jediné co nezešidí,

je vůně kůže z probuzení.

Nyní tedy voním k tobě,

v tom tvém mělkém hrobě.


Darkelf
20. 05. 2004
Dát tip
Jde vidět že vůbec...

Darkelf
19. 05. 2004
Dát tip
Hnusný a odporný přístup k bytí. Jediné co je na tomto dílku nelogický je, že jeho smysl se musí pochopit za více jak tři sekundy, které jsou standartem přemýšlení dnešního světa. To co tady publikuju, je jen jedna část myšlenky, že svět se propadá nejen do zvrhlosti, ale především do necítění dobrého ani zlého. Jediné co člověk vidí je on sám a to ještě přes barevné brýle, kterýmy nemůže vidět pravou podstatu světa, ale zkresluje ji k obrazu svému...

Beddy
19. 05. 2004
Dát tip
Tak tos nenarovnal.... mizernou basnicku neokecas ani tisicem stran filozofickejch uvah o dnesni spolecnosti. Ja osobne basnicku pochopim hned anebo vubec... bud totiz pusobi nebo ne... a muze to bejt 3000let stary dilo nebo vcerejsi... Tehle 6radek nepusobi...ani s vysvetlivkou... ..este jednou sorka...

Lasy
18. 05. 2004
Dát tip
míň rýmu . . . Lasy

Beddy
18. 05. 2004
Dát tip
no k rymu... rym musi bejt bez toho to neni vono ale takhle krecovitej :P ...sorka...

Vaneta
18. 05. 2004
Dát tip
Souhra-dohra -to tedy pěkně tahá za uši.Jinak mi to přijde dost nelogické, nechápu, co jsi tím chtěl vyjádřit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru