Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zážitek z praxe

20. 05. 2004
3
0
1501
Autor
Sněženka

Prožívám svou první \"pančelkovskou\" praxi

Představte si třídu 20 naprosto nejneposednějších zhruba sedmiletých dětí. Řev, jekot, běh a samozřejmě samé kouzelné andělské tváře. Tak a do této třídy přijdete "pančelkovat" sice  jen na chvíli, ale i to stačí vašim nervům k naprostému psychickému zhroucení. Prostě srandy kopec.

Abych vaši představu o svých bobečcích trošinku zkonkretizovala, přikládám jednu velmi zajímavou skutečnou historku:

Peťka Vondálová: kouzelná, sedmiletá princezna, s dostatečně dlouhýma blond vlásečkama, které ji v malilinkatých lokýnečkách rámují její panenkovsky krásný, porcelánový obličejíček, s hláskem jako jemným šumění větříčku a neustále kouzelným bezelstným úsměvem a

Maruška Němečková: tatáž kouzelná bytůstka, jen barvu vlasů ve svých představách změňte na havranní čerň, ale jinak překrásná holčička - nejspíš jediná svého druhu. No a tato Maruška, když jsem druhý den své praxe ještě naprosto klidná vedla dětičky na oběd, za mnou přiběhla, chytla mě za rukáv a já se na ni otočila. V tu chvíli jsem se naprosto zhrozila. Z její andělské pusinky teklo obrovské množství tmavě červené krve, která pomalu skapávala na její kanárkově žlutou blůzičku. Usmála se na mě a s vítězoslavným tónem hlasu prohlásila: "Pančelko, podívejte já nemám zoubky, 2, heč!" a znovu se na mě usmála tím svým odzbrojujícím krvavým bezzubým (mám omezenou slovní zásobu) úsměvem :-). Jediné na co jsem se zmohla bylo: "Jaaak?" Musela jsem vypadat dost zděšeně, protože všechny ostatní děti najednou zmlkly. Maruška se znovu vítězoslavně usmála a informovala mě doslova o tomto: No oni se mi stejně vyklaly a já nechci k paní zubařce a Peťa je karatistka,  tak mi je vykopla."

Já jsem se jen podívala Petřiným směrem a poté co jsem spatřila karatisticky nadanou kopii andělíčkamujstrážníčka jsem radši vzala Marušku za ruku a za nadšeného jásotu přihlížejících dětí jsem ji odváděla k nejbližšímu umyvadlu.

 

Takže až vám bude jednou moc spatně vzpomeňte si na tuhle mini historku a taky na to, že nejspíš ještě pořád je hlavní náplní mé práce hlídat těchto 20 anělů...


andromeda
25. 05. 2004
Dát tip
Moc se mi to líbilo...a tip. Všimla jsem si u kritik, že autor Puta píše všem to samé.... Asi to má dopředu připravené a kopíruje to...

Sněženka
20. 05. 2004
Dát tip
M - Mluvím pravdu, pravdu a nic než pravdu. Za pět minut nám (mě a andílkům) začíná čtení psaní, tak už se moc těším, co to bude tentokrát. Minule jsme šli a..., ale víš co, to si nechám na ten román. Moc děkuju :-) P.S. Něktří rodiče jsou stále ještě soudní a naštěstí si nemyslí, že hlavní náplní mé práce je vykopávat dětem zoubky a tím je zbavovat strachu ze zubaře :-)

Sněženka
20. 05. 2004
Dát tip
Ch...- pančelkovat jako poslouchat děti, které křičí : "Pančelko, pančelko!!!" A často proti jejich vůli se je pokoušet něco naučit... Třeba: zavírat dveře od záchoda, když čůráme, nebo vysvětlit chlapečkům, že pisoár a basketbalováý koš je něco úplně jiného (do pisoáru se prostě musí trefit) atd.atd.atd. Prostě nuda, nuda, šeď, šeď...

Sněženka
20. 05. 2004
Dát tip
Ve své podstatě jenže souškování už se dneska moc nenosí :-) zdraví pančelka souška Tereza

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Dobrý. Dal bych ti tip, ale nevím jak. Píšeš nejlíp tady.

(závorka)
20. 05. 2004
Dát tip
jo, (líbí) T ... i taková je život ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru