Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zploď mé ZLO

20. 05. 2004
0
0
1709
Autor
Darkman

Kritika...kritika... kritika jednoho mého duševního ZLA

Jsem kurva ale to jsi udělal ty proč jsi mě zavrhl proč jsi mě odhodil do té místnosti bez oken a ty malé chlupaté svině se mnou nechci to já jsem nezlobil dovol mi zeptat se malé dítě ve tmě na co mám pindíka nekřič ne prosím nejsem zlý ano chci vědet na co to je prozraď mi to strýčku na co ho mám proč to děláš to bolí ta pouta tak pevně nechci líbat tvé tělo pusť mě maminko ty zmrde ty vyjebanej xichte zabiju proč bolí malé dítě ve tmě... Zplodil jsi mé zLO svou smrt tvé kosti prasknou do zvuku mého smíchu...nenávidím tě zkurvil jsi mě... to co jsi probudil nezkrotíš...tvá žena tvé děti tvý přátelé ještě zaživa poznáš jak silná je má nenávist...chípnou všichni uvědom si to začals to...pomalu jako písek v hodinách...všichni...ve tmě u topení...za otázky....co je sex bolest a strach... ty čůráku nenávidím tě....
Marky2
02. 06. 2004
Dát tip
Copak to??? Že by zas inspirace tvou oblíbenou kapelou???

Darkman
21. 05. 2004
Dát tip
deprese ani tak ne jako spíš bolest a na změnu kategorie seru..pravda asi to není kritika která by vám vyhovovala ale jinam to nešlo...bolest toho činu a nenávist k osobě mě nutí..z toho dělat co to je,, a jak jsem již řekl jsem slabý přiznat pár věcí na rovinu a tak využívám utajenosti svého jména..vy vůbec netušíte co je to bolest...

Dero
20. 05. 2004
Dát tip
Není obohacující kritikou čehokoliv - doporučuji změnit kategorii než to za Tebe udělá správce.

drfaust
20. 05. 2004
Dát tip
asi bych doporučil návštěvu psychiatra...

Voloďa
20. 05. 2004
Dát tip
To je debilní, nezlob se

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru