Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Duše

14. 06. 1999
0
0
1328
Autor
TBC

Občas se toulám tím starým domem kde rozbitá okna a sladká smrt čekají za rohem v suti nesplněných přání vítr si hraje ve vlasech ale já nepospíchám někdy se na mě dívají a v očích mají slzy vnímám jejich myšlenky pohled do prázdna zamrzí a černá duše co na černé cestě ztracená v davu utíká za štěstím.
SLUNC3
02. 12. 2002
Dát tip
taky se někdy strácím... prostě se rozplynu, jako den když přichází noc, a taky vím, že už jsem tolikrát zažil střídání noci na den, že si z toho moc nedělám... nechám to projít...

mike
01. 12. 1999
Dát tip
krásné, krásné, realistické...

kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Proč si tolik lidí myslí, že smrt je sladká? Suť nesplněných přání - docela fajn, to beru. Co je černé může se stát bílým v patřičném roztoku - negativ - pozitiv. Co takhle krev?

mama
15. 06. 1999
Dát tip
Na mě to působí velmi pesimisticky, jestli to je ten účel, tak je bezezbytku splněn..

slavek
14. 06. 1999
Dát tip
snad sve stesti najde, snad po cerne tme nastane
jasne svetlo...

moc pekne. Super...

Jákob
14. 06. 1999
Dát tip
co je to štěstí .......

Print
14. 06. 1999
Dát tip
Co je štěstí? Obvykle to, co nám uteče...!:-)) Básnička je to ale moc hezká!:-)

Gity
14. 06. 1999
Dát tip
Ztracená v davu...to je ono....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru