Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ráno

21. 05. 2004
2
0
3310
Autor
Tomus

...

Už se to kutálí, už se to veze

Máte to radši s anebo beze?

zeptal se Kristýnky po ránu pán.

Divně se usmíval s kabátem dokořán...


Zas pěkná hovadinka, ale úsměvná a povedená se šlapavým rýmem.. líbí se mi, proto tip.

Alíša
24. 07. 2004
Dát tip
mě se líbí obě verze, druhá ale o trochu víc

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
Xxx Xxx Xxx Xx Xxx Xxx Xxx Xx Xxx Xxx Xxx X Xxx Xxx Xxx Xxx Papouchu, já si myslim, že to má mladej dobrý. Hele, je to čtyrverší, dost málo na to, aby se vytvořil pevnej vzorec. První dva verše jsou super a Tomus má rozhodně ten druhej lepší než ty (Xxx Xxxx Xx Xx – Tomus je totiž machr daktylu:))). A ta nepravidelnost ve třetima čtvrtym... tam už to míří k pointě, zkrátit třetí, aby byl přízvuk až na konci, aby nás napích, než nás skolí. A když nás kolí, tak už pomalu... v pohodě může natáhnout, ale už to musí bejt jako ten třetí s lichym počtemy sylab... Ale rozhodně ten druhej verš bys pokazil...

papouch
21. 07. 2004
Dát tip
naváž.: hele já nejsem machr pterodaktylu, ani třeba džambu, to byl jenom takovej první výstřel, jak to učesat .. já jsem hlavně bigbýťák a já rytmus posuzuju spíš z hlediska "jestli to šlape", než podle přísněbásnických levidel .. :-) ale asik máš rrecht :)

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
Pap: joj, já jsem taky bigbíťák :)) jo, nepsal tys o těch xychtech? to byla dobrá recka...

papouch
21. 07. 2004
Dát tip
jo, psal ostatně, přečti si http://www.pismak.cz/dilo.php?num=117640 ;-))

Tomus
23. 05. 2004
Dát tip
Samozřejmě to může být takhle: Už se to kutálí, už se to veze Máte to radši s, anebo beze? zeptal se Kristýnky po ránu zvláštní pán Divně se usmíval s kabátem dokořán Ale když jsem si to četl nahlas, tak ta první verze měla takové kouzlo... zkrátka se mi díky té nepravidelnosti líbila víc...

kapalina
21. 05. 2004
Dát tip
no..kdyby to vycházelo aspoň rytmicky..tak by se mi to asi stejně moc nelíbilo..a takhle..

dlhagi
21. 05. 2004
Dát tip
rym by usiel, ale rytmus utekaaaaaaa... origos napad, nemusi sa pacit kazdemu, ale rozhodne to nie je odpudive ako naznacila kapalina bye a prajem vela originality a malo konzervativnosti:)

ulita
21. 05. 2004
Dát tip
:))

papouch
21. 05. 2004
Dát tip
Promiň, kapalina má pravdu, nedalo mi to a trochu jsem ti to spravil: Už se to kutálí, už se to veze - Máte to raději "s", nebo "beze"? - zeptal se Kristýnky po ránu pán otvírav kabátec svůj dokořán.... Každý nápad za něco stojí, některý za víc, některý za míň, ale je škoda ten nápad nedobrousit do nejlepší podoby, jakou z toho nápadu vytřískati lze... Příště si s tím víc pohrej :-)

Elyn
21. 05. 2004
Dát tip
jo, to znám, určitě byl bez klobouku bos a vypadl z elektriky :)))

kapalina
21. 05. 2004
Dát tip
už to skoro vychází.. a dlhagi..já netvrdila, že je to nějak zvlášť odpudivý..jen takový věci úplně nemusim..

Kimísek
21. 05. 2004
Dát tip
Zní to hezky..... jen trošku doladit jako načrtl návrh papouch

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru