Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jediné nealiterární dílko

22. 05. 2004
0
1
566
Autor
Aliterátor

Tohle je moje jediné nealiterární dílko zde, na písmákovi. Cílem tohoto díla je hlavně ujasnění pár věcí, protože ne každý, ale já věřím, že takových lidí moc není, neví, co to aliterace je.

 

Neodborně řečeno: aliterací je to, že každé slovo v textu začíná na stejné písmeno.

 

Příklad: Potkal Potkan Potkana

 

Však to znáte, třeba šot "Hoří" je docela známý.


1 názor

StvN
24. 05. 2004
Dát tip
Nevím, co bych se tu bez tebe počal. Je dobře, že tu někdo dělá tuhle špinavou vzdělávací práci.

Aliterátor
23. 05. 2004
Dát tip
kam bys to zařadil? No, já se nějak poučím.

Arien
23. 05. 2004
Dát tip
já bych řekla ostatní (možná diskuze), i když ono to je celkem jedno, ten název je docela výmluvný jen nevím, proč jsi to tu dal(a)

Empty
23. 05. 2004
Dát tip
Já osobně bych nic takového nezařadil. není to žádné dílko, nemá to smysl. napiš nealiterární dílko, ale ne takovou kravinu, kde jenom vysvětlíš co aliterace je(To tady ví každej) a napíšeš, jak je to nealiterární. Nechápu smysl...

Dr_Lecter
23. 05. 2004
Dát tip
"dílko" je asi přehnané tvrzení...dal bych to do smetí, ale taková kategorie tu není...piš něco, co má smysl...

Aliterátor
23. 05. 2004
Dát tip
Už vidím, jak začnu psát alitarace a spousta lidí se bude ptát, co to alitarace je. No, ale vidím, že jste chytří, takže konec diskuze.

Arien
23. 05. 2004
Dát tip
to stačilo dát třeba do prologu tvé první aliterace, nemusíš tomu hned věnovat celé dílo jenom to vypadalo, jako kdyby ses tu přihlásil jen proto, abys nám vysvětlil, co to vlastně je, to je všechno

Empty
22. 05. 2004
Dát tip
Seš si úplně 100% jistej, že je tohle povídka??? Ale já to znám. Tvůrčí krize co??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru