Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Letní den

14. 06. 1999
0
0
1995
Autor
TBC

Obrázek z reality. Bohužel.

Bylo léto a já se šla podívat ke kostelu na terasy kde svítí slunce a staré domy vzpomínají na dávné časy sedla jsem si na lavičku a nechala se unášet životem v tom přišel bezdomovec položil mi ruku na koleno a ztichlým hlasem vyprávěl ať nekřičím chvíle děsu a když mě pustil cítila jsem se špinavá něco se zlomilo a mě se už nechtělo žít přitiskla jsem se ke zdi a ramena se mi třásla chladem v tom letním dni když slunce hřálo pod terasami u kostela.
kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Hnusný zážitek, ale výborná báseň, a je to venku, zapomeň, dál sedej na lavičky, ale raději ve dvou.

Bříza
17. 08. 1999
Dát tip
Ale na holku sahat nemaj když nechce a neví jak se bránit - SAKRA !

Dusin
17. 06. 1999
Dát tip
Znám bezdomovce, většinou jsou hodní...

Merle
15. 06. 1999
Dát tip
Možná to je přecitlivělý, ale já prostě tyhle pocity TBC dokážu pochopit. A to sem kluk...

Print
14. 06. 1999
Dát tip
Možná bys měla jiný pocit, kdybys ho objala sama...

slavek
14. 06. 1999
Dát tip
Ukradená nevinnost,
pošlapaná krása
srdce křičí o milost,
však nečeká jej spása.

Co člověk nosí na duši
slova popsat neumí
však moje srdce maličké
tomu Tvému rozumí.

Merle
14. 06. 1999
Dát tip
Spíš chápu tebe TBC a tvůj strach i pocit špíny, než Printův názor v týhle věci. Dát lásku VŠEM lidem, to je pro mě nepřekonatelnej problém. Na kámen vracím jinej a dobře mířenej!

mama
14. 06. 1999
Dát tip
Slávek a Merle mluví, jako by šlo o znásilnění, mně se to zdá přecitlivělé

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru