Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Obrazy

24. 05. 2004
3
0
1699
Autor
Anis

Já vím, lásko moje. Má duše. Cítím to tak. Mít v zádech vítr, mít ho v duši a v srdci a nechat se jím unášet. Vím, jsi stejný a vím taky, že láska je příliš křehká a ani jeden z nás jí nechtěl dát život a nechtěl jí hýčkat.

 

Ty pláčeš? Slyším Tě!

 

Já vím, tvá polovina volá po té mé. Plni vášně. Když pomiloval jsi mě zvečera, padaly hvězdy a my ztraceni spolu v nekončenu našich světel.

 

Přetéká to, nejde to zadržet!

 

Ale snad jen na krátký čas. Já si tě najdu. Tvou duši poznám kdekoliv a v jakékoliv formě života.

Mám tě v srdci, proudíš mi v těle, můj strach, můj hlad, mé já, jsem ty, ten jed, co stravuje mě beze zbytku.

 

Já vidím se jen půl, když tu nejsi. Lásko. Máme celou věčnost a taky jen střípek času z toho nekonečna. Když hodiny tikají. A není to čas, jsou to jen ručičky, co ho ukazují. Jedna jsi ty, druhá já, míjíme se v časoprostoru, uzavřeni za sklem.

 

Zřejmě není návratu. Ať s tebou, či bez tebe. Jsem vlnou roztříštěnou o útesy v tom moři snů a proseb, vykřičených bez hlesu.

 

Zrozencem dávných pravd, živena ohněm, chráním ten vítr za nás za oba.

 

Už jsem svobodná, bez tebe však prázdná ...


...tiez...

horda cituplnnejch plivancu, ktery dokazu separovane uchopit a vlastne i ocenit, ale ... koralkum chybi snurecka a me trochu taky,.. jinak, pekny

pozorovatel
05. 07. 2004
Dát tip
To se mi moc nelíbí.

chalmin
12. 06. 2004
Dát tip
naprosto trefuješ můj vkus ***!

slonovina2
24. 05. 2004
Dát tip
Podivné. Moc a.a.a.a.a.a ručiček a pařátků na půl řádku. Jinak asi niterní, čehož si váží.

Dero
24. 05. 2004
Dát tip
No - rozhodně to je neotřelé. ;o)

Barbar
24. 05. 2004
Dát tip
Obrázek je trošku smutnej, ale pěknej.... BARBAR

Kryton
24. 05. 2004
Dát tip
dobre. svoboda vs laska... stary znamy konflikt doutnajici v mnohych z nas :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru