Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona

06. 09. 2000
1
0
2130
Autor
Valerie

Jsme jen starší děti, které se trápí, když mají jít brzy spát.

Občas ji vídám ve snech. Je krásná, bez vyzvání, nesnese porovnání, pro moje oči tančí a rozplývá se v duze. Spalující touze stačí. Alespoň dřív. Pomalu kráčí – ona, je stále blíž. Pohled jež váže tělo i přesto, že by chtělo, zrcadlo také nehladíš. V obětí mechu se uloží, smutek jež v plameni nehoří, smetl vodopád a jen se smát, až po probuzení, jeden sen se splní. Sladká realito…
Saša
25. 11. 2003
Dát tip
... každý z nás se v tom vždycky plácá sám jak o tom přesvědčit Tě mám každý z nás v tom plave samojedinný někdo jen chvilku a někdo nekonečné hodiny ...

Valerie
18. 09. 2003
Dát tip
.... tak mne napadá... nebylo by to lepší takhle? :)) střep z odkrytého zrcadla jež do rukou jsem popadla, a zrak pořádně mu zostřila, (ty střepy udělají divy) pak tkaničky mu rozstřihla, (nedala na jeho sliby, že i muži dělají chyby) volnými konci ruce svázala (to jsem se panečku nasmála) a pak honem šup s ním do Sény.. (začínají mu problémy) ať si v tom chlapec plave sám!!

Saša
09. 11. 2001
Dát tip
:c)) i fotka někdy stačí k snění obraz je dost, když on tu není odraz je ovšem ještě víc však realitu nenahradí nic...

Valerie
06. 11. 2001
Dát tip
Saša: Obraz by pouhým stínem byl, kdyby jen duši nehladil, zač by to potom stálo, mít fotku tvou a přitom mít tak málo?

Valerie
06. 11. 2001
Dát tip
Pozor na zrcadla, přátelé, jejich svět je nekonečný a přitom je jen odrazem... je lehké se v něm ztratit...

Saša
25. 09. 2000
Dát tip
Zrcadlo vážně chladí duši nehladí tělo které tuší že je jen pouhým obrazem... Obraze, přeskoč honem sem ... :c)))

Mahoney
19. 09. 2000
Dát tip
u mě na TIP - za zrcadlo, které nehladíš...

Saxanka
10. 09. 2000
Dát tip
ehmmmm,já nevím co víc dodat ,snad jenom to prachobyčejné Líbí....

Semis
08. 09. 2000
Dát tip
hmm libi :->

Anonym
06. 09. 2000
Dát tip
za 2 hodiny se probudi stara a ja budu mit vystarano sladka realito...

Anonym
06. 09. 2000
Dát tip
sladká Valerie...

Anonym
06. 09. 2000
Dát tip
Přiznání: druhý anonym jsem nedopatřením já, Helena

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru