Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(Z)hubná

27. 05. 2004
2
0
3226

byť tak hubou, hlavu nevystrčím, čaká ma tam totiž kosa...


reya
14. 10. 2004
Dát tip
heh toto je styl, ktory sa mi lubi :-)*

Seregil
28. 05. 2004
Dát tip
No.. úlet... :))

Hmm... Nerad bych se navážel do autora, jehož prvním dílkem tady je právě toto... není to špatné... ale... ZMĚŇ KATEGORII NEBO ZEMŘEŠ!!! Teda se mnou je to hrozný, zase jsem se neudržel :) Co budu dělat. Asi navštívim cvokaře... A vážně: Do fejetonů tenhle výkřik rozhodně nedávej, nehodlám ho komentovat a hodnotit, byť není špatný, ale věřím, že lepší uplatnění najde v kategorii miniatury, citáty, blbůstky nebo tak nějak. Hodně štěstí do budoucna tady na Písmákovi!

uz sa stalo... zomriem ale tak ci tak :) Ajtak nie si viac rozhnevany ako ja :)

Dero
27. 05. 2004
Dát tip
Heheheh ... ;o) Pěkné uvítání, což? ;o)

V pohodě, já jsem rozhněvaný jen když někdo vkládá do fejetonů něco, co fejeton není... Měj se!

úúúúl + let + klub :)))

avi noe1

Noe1
27. 05. 2004
Dát tip
ale jo, proč ne, když klu, tak klub :))) ale něco podobnýho jsem tu už dnes četl, ještě se na to podívám :)))

Noe1
27. 05. 2004
Dát tip
Já věděl že četl, ale není to stejné, schválně kdo najde 3 rozdíly s dílem HREF="http://www.pismak.cz/dilo.php?num=118743" "dílo">

Noe1
27. 05. 2004
Dát tip
Sakriš, blbě napsanej odkaz, sorrry

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru