Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

14. 06. 1999
0
0
1234
Autor
TBC

Na křídlech noci seděla víla byla tak sama čas neumírá třásla se zimou jak letní vánek v srdci je prázdno noc nese spánek na dlouhé snění těší se sama v duši je bolest a v srdci rána krvavá živá jak divé zvíře co kouše kolem když rány líže předlouhé snění o jiných zemích kde svítí slunce kde bolest není.
Čolito
23. 04. 2002
Dát tip
hezký....ale né moc....smutný....ale né tolik.....

kačka
28. 09. 1999
Dát tip
Jiné země - tam náplast nedostanu, většinou přibyde rána nová a po té staré zbyde hodně velká a škaredá jizva co je vidět snad jen pod povrchem.

TBC
16. 06. 1999
Dát tip
Já to chápu, mámo...

Merle
15. 06. 1999
Dát tip
Pocity - znám. Když to bylo nejhorší, chodil jsem spát v 7. Básnička - dost pěkná.

TBC
15. 06. 1999
Dát tip
Třeba jsem to myslela trošku jinak...

Print
15. 06. 1999
Dát tip
Lvi si lízají svý rány sami...

Jákob
15. 06. 1999
Dát tip
Zahřát, zaplnit srdce a zacelit ránu .........

B.Ezejmenij
15. 06. 1999
Dát tip
... teda, tak za prvý, jestli je tohle ostatní, pak jsou i moje básničky ty nejostatnější... klidně si to mohla zařadit jinam.

A ještě - je hezký, že tam každej vidí, co chce...
Nejhorší jsou otázky učitelek - co tím chtěl básník říci ? ...

mama
15. 06. 1999
Dát tip
Otázka"co tím chtěl básník říci" má (podle mě) vést čtenáře ke snaze autora pochopit, vždyť pochopení a soucítění(nikolov soucit) potřebuje snad každý. Snažím se Ti porozumět TBC a zatím se mi to nedaří. Asi je to věkem, jsi přesně na den o deset let mladší.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru