Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomenutá báseň

06. 09. 2000
0
0
1212
Autor
Replicant

Obrazy v duši napovídají, o čem může Duše snít... ...jako kdyby okolní svět přestal existovat a po skutečnosti zůstala jen mlha. V srdci žár, spaluje ten žal po Tobě, proč vášeň neusíná, když já chci spát. Projit branou, kde ON čeká, až uděláš ten krok a vstříc Ti příjde spřežení... Andělé v sedle a v brnění Pronikneš zdí a bolest utichá, když vesmírný paprsek propálí obličej. V pořádku je plakat, když oči spočinou na kámen v trávě, kde ležíš Ty. Otevřeš své okno v duši a slunce vstoupí. Jak nezvaný host a smysli otupí, aby se z Tebe stal slepec co v očích vidí ráj. Unikám, však příjde to zoufalé, protože stín svůj nedohoním. Umírat v křoví a sledovat měsíční tvář, jak trpí Tvoji bolestí. A obličej nabývá tvar zoufalství. Umřít v noci ve křoví Umřít v noci ve křoví Umřít v noci ve křoví Andělé Andělé... ...ztrácím vaši tvář.
Sarken
14. 09. 2000
Dát tip
kvůli posledním veršům: tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru