Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska a smrt

31. 05. 2004
0
0
801
Autor
Poetka_Kate

Jsem zamilovaná?

Samozřejmě, že jsem.

Láska ve mě hoří a pohasíná s každým nádechema výdechem.

Nebe se noří do modravé úžiny

Vše ve mě hoří, padám do bažiny

Mokvavá tráva mě obestírá

Jakási sláva na mě zírá

Zdaleka, zvysoka

Odkudsi pryč

Vše ve mě usíná

Cukr a bič

Láska je šílená, bolí , jako když řemenem švihá tě po zádech

Voda je studená, hlava nevědomá a mrazivý dech

Smrt je přirozeným vývojem člověka

Smrt bere a na nic nečeká

Láska a smrt

Dvě rivalky

Která zvítězí?


Reky
01. 06. 2004
Dát tip
Hmmm, vcelku dobré - jenom mi to přijde místy až trochu patetický, takový že se to až křečovitě snaží zapůsobit, ale ve zbylých částech se to snaží presentovat nějakou myšlenku což je fajn, to u mnoha básní nenajdeš:) Tak tě tu taky vítám:)

Waawe
01. 06. 2004
Dát tip
hmm...v poslední době stále častěji narážím na problém rýmovaných básní - a to samoúčelné a nucené rýmy... některé jdou opravdu hodně vidět - bažiny - úžiny atd.. jinak je to podle mě docela povedené.... trošičku bych ještě zapracoval na formě a technice, ale jinak.... měj se fajn m.

Noe1
31. 05. 2004
Dát tip
Hmmm, vítam tě Kate na Písmákovi. A´t se ti tu daří :))))

viz Jan 3:16!

sk8ergirl
31. 05. 2004
Dát tip
Třetí, pátý a desátý řádek - tam má být mně... A potom si ještě oprav, nebo spíš přidej mezeru ve třetím řádku... A jinak se mi zdá, že to šlo ještě víc propracovat, aby tak lépe vynikla myšlenka...

Dero
31. 05. 2004
Dát tip
Vítej ... ;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru