Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dopis do budoucna

07. 09. 2000
2
0
2598
Autor
jester

Starší generace prý je moudřejsí té dnešní.. poučit se z historie ? o tom se nám nesní...

Pozdravy do budoucna. Svému milému pravnuku, (spíš těch pra bude více) At holce, nebo klukovi Do roku tři tisíce…. Až tohle jednou budeš číst (nečíst to, snad ti nedá) já dávno budu v hrobě hnít, tak vzpomenˇ na praděda.. Ne, jenom nikam nespěchej (stratoplán vezmeš příští) Cože jsem za computer měl, že se to nedá čísti..? A kruci, kdo by pomyslel že jen za tisic let nám ani naši pravnuci nebudou rozumět… A já jsem v tomhle dopise Ti chtěl dát tolik rad.. a moudrostí co hodí se a pomohly by snad.. Na druhou stranu, tedˇ už vím proč poradim jen stěží, i když se snažím sebevíc, své přemoudřelé dceři.. Nic nemusím si vyčítat, a pořád jen mlít pyskem, ta nechápavost bude snad out of the date harddiskem…
Mahoney
27. 09. 2000
Dát tip
kdyby bylo nekompatabilní jen to železo, to by bylo ještě v poho :-)) *

ilra
21. 09. 2000
Dát tip
od Am. Jaka pravda) Vsechny ,,deti" jsou stejne)

hranoll
11. 09. 2000
Dát tip
Báseň o úúúžasném, nezadržitelnééém, všepřekonááávajícím, kvapem letícím, vše staré z kořenů vyvracejícím, hlavy nám okouzlujícím... pokroku? Ta dynamika! Ta ladnost! Nicméně mám pocit, že důležité věci jsou sdělitelné stále. Nesmíme se ovšem spoléhat na informační (či jiné technologie).

jester
11. 09. 2000
Dát tip
HRAN/ treba Ty to budes mit lepsi..) Pral bych Ti to..)

Koom
10. 09. 2000
Dát tip
Uz sem ti dal TIP?

Laďa
07. 09. 2000
Dát tip
Proč poradíš jen stěží? Prosím poraď, proč ten druhý neposlouchá.

jester
07. 09. 2000
Dát tip
proste to hardvare neni compactible..))

jorel
07. 09. 2000
Dát tip
mě se to líbí.

Lee
07. 09. 2000
Dát tip
ryba - kvák ryba - píp :o))))))

Koom
07. 09. 2000
Dát tip
jujk :-)

jester
07. 09. 2000
Dát tip
ze libi rad..) a komu ? za ten pip?? Diky..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru