Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jean

03. 06. 2004
1
0
950
Autor
Kiwik

Nedal by si někdo šálek čaje s mlékem?

 

                                            Jean


"Jean! Připrav mi moji smečku." Pronesl po vydatném hemenexu

sir Henry Bloomsberry,odložil šálek earl greye a ladně si odříhl.

Ne tak,jak to dělají vesničtí nevzdělanci,ale jako pravý gentleman šlechtického původu."Henry!" Napomenula ho lady Carmina Bloomsberryová."Omlouvám se drahá."

"Víš,že k nám dnes přijdou na večeři Gordon a Elizabeth Fellabutcherovi?" "To snad ne!"

Jean,galantní,ale jemně úlisný slizoun odkráčel za svou ranní rutinou.

"Nyní mě omluv jdu na hon." "Dobře hlavně si nic neudělej dahoušku."

"Ale no tak!"

Sir Henry šel navštívit svoji smečku divokých chrtů

 

Béďa byl hodný pejsek.Byl spokojený každý den dostával najíst,měl kde spát,ale do chrta měl daleko a do smečky už vůbec.Byl to roztomilý kríženec jezevčíka a umaštěného pytle od brambor.

 

"Jean! Je lord Bedřich hotov?"  "Ano pane." Prohlásil se zlomyslným úšklebkam Jean. "A Dominigo?" "Ano sire."

 

Dominigo byl opravdu nádherný kůň.Ale byl také inteligentní a o svém pánovi měl velmi svérázné mínění. Většinou ve smyslu: "Pane bože už zase!"

 

Lord Henry se "vyšvihl" na Dominiga zavolal Béďu a rozjel se do rozlehlých bažin jeho rodné anglie.

Důvtipný Jean nasedl na kolo nasadil si batoh a jel připravit chcíplou lišku.


Docela dobré, nejlepší je "Béďa". *

Áda116
17. 06. 2004
Dát tip
Geeku tohle je prostě tvůj styl :)

Rieka
03. 06. 2004
Dát tip
chmchm.....něčím vtipné, ta gramatika bez nohy trošku vadí, ale jinak příjemně komické obrazy...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru