Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Netové Bohyni

Výběr: Lyryk
08. 09. 2000
6
0
3842
Autor
jester

Netova Bohyně Byla jsi pro mne jen slovy co si hrají na schovávanou se světem reálu. Slovy, co snadno, lehce přiznávají Z'e to co za nimi se tají je jenom sladká hudba ze sálu, kde skutečný Tvůj princ- co říkám, celá dynastie- ted' s tebou tančí, miluje a .. žije... A protože snad přec jen něco schází, klikneš si myší a hned, bez nesnází snad vyletíš si někam ke hvězdám.... A oslovíš ten stín, co se svou lampou jako Aladin jde za tou hudbou, tam kde nebe tuší..... a milovat by chtěl.. i tělem, nejen duší... Pohladit a líbat do vlasů. A zatočit se s Tebou v zněti tonů a dát Ti nejkrásnější růži z Oregonu a přidat třeba arizonských pouští žár.. Bláhový, unavený Artagnan.. Co ale nabídnout Ti může?.. Z middle of nowhere? kde jsou jen planné růže.. Ledovce Rocku, prerie horizonty … snad věčnou touhu stěhovavých ptáku ? Co Ty s tím tady?.. Zakletá do gotiky, barokních kostelů a mlhy nad Vltavou.. A přece snad.. snad on našel tu pravou, co v srdci divně pastense probouzí a jako pepř Tě v ocích pálí.. Ted' ještě víc než když jsi byla v dáli jen nickem v Seznamu.. Ted' když si našel svoji Dianu, co bez luku a šípů si ho ulovila...... Bohyně lovu, nebo něžná víla ? Princezna bez zlaté hvězdy na čele, co sama trochu smutně, trochu nesměle snadno se vyhne kordu Artagnana.. Jak shooting star si lítá nebem sama – a oslepuje oči slzou pálící.. Bohyně veselá, i sama slzící, krásou a smutkem, kterým prolétá.. Bohyně vzývaná,bohyně prokletá.. Však vždycky vítaná.. protože slibující, Bohyně snilků, snů.. Tam je vždy milující.
Bernadeta
10. 09. 2002
Dát tip
***:-)

jester
10. 09. 2002
Dát tip
to same, jako u ostatnich Tvych..-)

jester
08. 06. 2002
Dát tip
Vzpominky na budoucnost??)) anyway DIK..)

jak to, ze jsem to nenasla drivejc...? Artagnan nebo Cynderella... voba maj ospalky v ocich... nebo to nejsou ospalky...? tipanec jak livanec*

Stevenson
17. 11. 2000
Dát tip
ILRA/AM... no vidis, co se vsechno ,uze stat..) Mah/ dik.. a dej si pozor..))

Mahoney
27. 09. 2000
Dát tip
místy jen nadprůměrné, místy sqělé, suma sumárum TIP :-))

jester
22. 09. 2000
Dát tip
Bylo to s Tipem?))) asi ne, ze((

zolli
21. 09. 2000
Dát tip
Tatko dovolila jsem si ji recitovat na Řípu, ale přiznám se, že mám problém: jedno slovo mi uniká a sním asi i kus smyslu této básně co je prosím PASTENSE????

ilra
21. 09. 2000
Dát tip
od Am. Ze by tady????) asi jo)

jester
18. 09. 2000
Dát tip
.. obema/ to je uznani za 3 Tipy.. DIK..

suva
17. 09. 2000
Dát tip
Taky jsem se nachytala na švestkách, ale když se přiznává i zollinka, přiznávám se i já, nějak se mi v ní zalíbilo a ne a ne se od ní odtrhnout

jester
15. 09. 2000
Dát tip
hmm.. tak nevim.. nicmene je nebezpecne.. ji tady asi dlouho nechavat..divani se do zrcadla..nedela dobre..) LYR/ temer te podezrivam, ze mi znas, nebo si delas srandu ZO/ ze by tohle chytlo?.. ..s tim ignorantsvim se netrap.. Jinak dik...

zolli
15. 09. 2000
Dát tip
zase jsem tady a ver mi tatko jesterko, ze ji znovu ctu rada a nadsene :o)

Lyryk
14. 09. 2000
Dát tip
Přátelé já znám Artagnana, je to d'Artagnan v Artistním prostředí, rytíř umění - tedy pro mne sám pan jester :-) Tahle báseň se hodně povedla, zkuste se k ní vrátit, vytisknout a zasnít se s ní daleko od internetu a uvidíte sami sebe :-)

Lyryk
14. 09. 2000
Dát tip
avízo mimo arénu..

Merle
11. 09. 2000
Dát tip
jester: tahle basnicka tu jeste nebyla, ale to tvoje specilani psani D'Artagnana tu uz bylo... Jo, posli mi jeste jedno avizko, a ja to zitra zkusim nejak rozvyjadrit...

zolli
10. 09. 2000
Dát tip
D´Artagnan! Řekla bych. Tohle mne nadchlo, jen ty cizojazzyky mne tam rušily, ale je to možná tím, že jsem livquisticky ignorant. Celkově nadšená dávám TIP

Adelan
08. 09. 2000
Dát tip
Zdá se mi to malinko neuspořádané, ale oslovilo mě to...

Merle
08. 09. 2000
Dát tip
no, nejsem si jistej, ale myslím, že se píše D'Artagnan (už to u tebe vidím podruhé)... jinak jen mlčím

Vio
08. 09. 2000
Dát tip
Merle: jojo ;-)

jester
08. 09. 2000
Dát tip
Co vidis podruhe?.. ono to tu uz bylo?.. cele?)) tak to sorry.. a proc mlcis?? ..Tady by me to prave zajimalo..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru