Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bůh

06. 06. 2004
0
0
1040
Autor
Sydney

Pakliže existuje pouze jedinný bůh ptám se, má na své děti ještě čas....nebo jen háže kostkami?

                                                                                             Sydney Lostarot


LucyH
13. 07. 2004
Dát tip
Já jsem věřící a myslím, že ... Bůh existuje ... a má čas úplně na všechny, proto je Bůh. Miluje nás, at udelame jakoukoliv chybu a ta se zachovame jakkoliv. Vzdycky pri nas bude stat. Jen se musime umet dobre divat, abychom ho videli.

pozorovatel
08. 06. 2004
Dát tip
Chápu Boha úplně jinak než jak to vyznívá z citátu(no a taky ho dost zároveň nechápu), takže ani nemůžu reagovat. Jen mě teď mimo citát napadlo, že kdyby Bůh neexistoval, tak se pro mně nic nemění. Jen věci pojmenuju jinak.

Pakliže existuje....

Steven
06. 06. 2004
Dát tip
Proč jedinnné EN. Hodím si kostkou a padlo tři. Proč ne.

Dero
06. 06. 2004
Dát tip
Je pravda, že ve stínu jediNNosti se lehce ztratí interpunkční chyba, ale bohužel pravidla povolují jen tento konstrukt: "... bůh, ptám se ..." A navíc, ještě jedna věc ... pakliže existuje jen jeden Bůh, pak vzhledem ke kontextu věty je zvykem psát Boha s velkým "B" ... Mám za to, že v citátech by hrubek být nemělo ... A navíc, citát má něco sdělovat a poté se až případně ptát. Ty nesděluješ, Ty se jen ptáš.

Toneyen
06. 06. 2004
Dát tip
bůh? co je to?

Sydney
06. 06. 2004
Dát tip
Grrrrrrrrrrrrrrrrr ;) Počkejte vy HADI, já si vás taky někde nachytám......

Sydney
06. 06. 2004
Dát tip
Tak s tou bych se nekdy rad potkal ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru