Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Životní postoj

07. 06. 2004
2
0
3465
Autor
Heartless

Je to taková reakce na jednu knizku, kterou jsem si precet... chtel jsem vedet, jestli me jeste muze napadnout neco, co tam neni. Jinak docela doporucuju. Ta kniha: Václav Budínský - Aforizmy nejen o lásce a o životě aneb trocha fantazie určitě nikoho nezabije

Hloupý člověk čeká až někdo přijde a zachrání ho.

Chytrý člověk takovou osobu hledá.


bohus
24. 07. 2004
Dát tip
bez ohľadu na to, či si autor i kritik o sebe myslí, že je chytrý, či hlúpy, je v citáte kus pravdy.....

j_i_r_i_k
16. 06. 2004
Dát tip
Wemi: Co dělá opravdu chytrý člověk? Já nevim, ještě jsem takového neviděl natolik zblízka, abych se moh zeptat :)...

Wemi
16. 06. 2004
Dát tip
já nevim, snad... možná... opravdu chytrý člověk ani neuvažuje nad tím, že je chytrý... neuvědomuje si to, což je v podstatě hloupé... cha, to je věc, což?

pozorovatel
16. 06. 2004
Dát tip
Chytrých lidí je dost a vychytralých ještě více. Chytrý člověk si o sobě klidně může myslet, že je chytrý či dokonce génius(i kdyby nebyl). Chytrý neznamená skromný a pokorný. To si pletete s moudrostí.

j_i_r_i_k
16. 06. 2004
Dát tip
pozorovatel: Díky :)... Myslím, že až nyní jsem pochopil skutečný smysl citátu, původně jsem ho vzal jen jako odrazový můstek a význam našel v asociacích...

pozorovatel
14. 06. 2004
Dát tip
To s tím ale moc nesouvisí, ne? Pokud se ovšem nepodceňuje...

Wemi
14. 06. 2004
Dát tip
inu, mládeži (doufám, že jsem někoho neurazila), musím přiznat, že na můj vkus se v tom trochu moc hnípete... chytrý člověk se nepovažuje za chytrého... panebože, vždyť to je docela zcestné... o tom to není... j_i_r_i_k: co dělá podle tebe opravdu chytrý člověk?:)

Heartless
14. 06. 2004
Dát tip
Docela zajimave se to rozjelo:) Huh, my blby uz tohle nejak nezvladame, tak se radsi nebudu vyjadrovat a plejtvat energii, abych neco nepomotal:o) Mozna si to nekdy v hlave srovnam a zkusim na to odepsat, ale ted potrebuju dohnat spankovej deficit..

pozorovatel
13. 06. 2004
Dát tip
A já myslel, že chytrý člověk si dovede pomoci sám...

j_i_r_i_k
10. 06. 2004
Dát tip
Ten opravdu chytrý ne :)...

chalmin
07. 06. 2004
Dát tip
chytří lidé hrozně plýtvají energií myšlením 8^)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru