Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

podzim

09. 09. 2000
5
0
2480
Autor
jester

Podzim. Podzim dýchá dospělostí, cítíš ho i v morku kostí když i s babí pavučinou, zahučí ti meluzinou. Mlhy údolím se plouží, a svět rozjasnit chceš marně.. dny se krátí noci dlouží... jako účty v elekrárně.
blazinek
28. 09. 2000
Dát tip
v elektrárně nově mají velmi schopnou účetní zisky státu dobře tají zákazníkům účtenky bez problémů obhájí *

PS
15. 09. 2000
Dát tip
Ty brďo, v těch kritikách teď teda JE bordel... :o) Ale má to své kouzlo - když si teď tu básničku přečtu pozpátku, je to dost zajímavé! :o))

zolli
14. 09. 2000
Dát tip
Hele podzim se nevyjádřil :o)

jester
13. 09. 2000
Dát tip
Tak pro všechny.. jsem to s tim !marně!.. snad napravil.. .. ale ty kritiky ted jsou tady nějak pomíchané,,Tak jsem zolli zvědav..

Merle
13. 09. 2000
Dát tip
jak se tohle mohlo takhle promichat.... to mi neni jasne... jak si to udelal? ne nikomu to nerikej.... to by byl bordel...

jester
13. 09. 2000
Dát tip
ted tam Olda dal k seznamu novy sloupec "OPRAVA".. tak jsem vyuzil.. a za ostatni nemuzu..(

jester
12. 09. 2000
Dát tip
čéče Zolli, ta Tvoje kritika je jako kdybych ji psal já... :-))))

papouch
12. 09. 2000
Dát tip
koncem sis to u me spravil :-))))

Merle
12. 09. 2000
Dát tip
Líbí se mi. Působí na mně nečekaně akčně, nečekal bych to od tak krátké básně. Fakt dobrý. Dávám tip.

Rastin
10. 09. 2000
Dát tip
Dik.. a ctete tedy 2x radeji vsechno..))

jester
10. 09. 2000
Dát tip
Ctu to po druhy a ted to vidim taky az na TIP :-)

Koom
10. 09. 2000
Dát tip
celkový dojem: jde to četla jsem horší i lepší, být to celé jako první sloka máš TIP. Druhá pokulhává k elektrárně bych rýmovala třeba to tvé marné, ale jako marně. První sloka je perfektní, jak rytmicky tak rýmem.

zolli
10. 09. 2000
Dát tip
A měla bych takové malé ,opravdu malinké přáníčko,mohla bych být čestnou Předsedkyní??:-))) Doporučovala bych založit Kult Podzimářů:-)

Saxanka
10. 09. 2000
Dát tip
asi protoze mam podzim rad :-) nevim proc, ale libi se mi to :-)

Koom
09. 09. 2000
Dát tip
jako účty v elekrárně. dny se krátí noci dlouží Svět rozjasnit je snad marné.. Mlhy údolím se plouží, zahučí ti meluzinou. když i s babí pavučinou, cítíš ho i v morku kostí Podzim dýchá dospělostí, Podzim.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru