Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DOPISY D.D.-OVI

11. 06. 2004
5
0
1139
Autor
DOLLY13

HOŘÍM!

NE PANE-NEMUSÍTE SE BÁT-NEHODLÁM VÁS JMENOVAT.

DOKONCE SE POKUSÍM NIJAK JINAK VÁM NEUBLÍŽIT.

LEČ BUDE TO TĚŽKÉ,VELICE TĚŽKÉ.JEDINÉ,O CO SE POKUSÍM  BUDE PROSTŘEDNICTVÍM TĚCHTO NEVINNÝCH PSANÍ OVLÁDNOUT VÁS,JAKO JSTE VY OVLÁDL mě. TAK JAKO JSTE vy OVLÁDL MĚ!

 

 

DOPIS 1.

TO,ŽE PO MĚ TOUŽÍTE MI DOŠLO VE CHVÍLY,KDY NA MÝCH MALÝCH NˇADRECH SPOČINULA VAŠE CHLÍPNÁ MYŠLENKA. KRÁTKÝ STISK RUKOU A NEMRAVNĚ DLOUHÝ POHLED Z OČÍ DO OČÍ.

BYLO TO PRVNÍ SETKÁNÍ S REALITOU. PŘIŠLO MI TO JAKOBY ZVENČÍ.JAKO BYCH SE DÍVALA ODJINUD NA SVÉ PROVOKATIVNÍ ŽENSTVÍ. TAK TO JSEM JÁ,DOŠLO MI KONEČNĚ.

ODVRÁTILA JSEM POHLED-NECHTĚLA JSEM SE TAKOVÁ VE VÁS VIDĚT. CHTĚLA,ALE BÁLA JSEM SE,MOC JSEM SE BÁLA.BÁLA JSEM SE VÁS,BÁLA JSEM SE SEBE A HLAVNĚ SVÉHO OBRAZU VE VÁS.

OBRAZU VIDĚNÉHO V OČÍCH ČLOVĚKA,KTERÝ MĚ JEDINÝ DOOPRAVDY ZNAL,PŘESTO,ŽE JÁ JSEM O NĚM DO TÉ CHVÍLE NEMĚLA TUŠENÍ.

NEBYLA JSEM MANON-LEČ MLADŠÍ.

NABYLA JSEM LOLITA-LEČ STARŠÍ.

VŠAK V TOM KRÁTKÉM OKA-MŽIKU STALA JSEM SE NĚČÍM VÍC-VAŠÍ MÚZOU-VAŠÍ ČŮZOU......VZPOMÍNÁŠ?

 

DOPIS2.

D.D.DˇÁBEL.

D.D.ANDˇEL.

DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.........!!!

DDT!

DUDLÍK,KTERÉHO SE MI NIKDY NEDOSTALO.

DRAPL MĚ DO SVÝCH PAŽÍ A NEPUSTIL,TAJNĚ,ABY SI TOHO NIKDO NEVŠIML.HLAVNĚ,ABYCH SI TOHO NEVŠIMLA JÁ! NO JEN SE PŘIZNEJ,CHLÍPNÍKU!


Antifedhaw
28. 04. 2005
Dát tip
Dominiko promiň.Předem promiň. NEJSEM MANON-LEČ Starší. NeJSEM LOLITA-LEČ STARŠÍ.To nadává smysl.Ne Chtěla bych vidět, jak nabíjíš či nabýjíš nějakou Lolitu.To by mohla být prdel. Až jednou básně oprostíš od provokativního ženství, budeš dobrá.Ono to tam je ,Milenko. Mám s tohohle druhu poeprozy šimrání u pupku.To je zlepší. Dám ti tipa, páč, mě taky vždycinky potěšííííííí, když dostanu tipsona.

bota
09. 04. 2005
Dát tip
NEJSEM MANON-LEČ Starší. NeJSEM LOLITA-LEČ STARŠÍ. DÍVám se ODJINUD NA SVÉ PROVOKATIVNÍ ŽENSTVÍ Haf!KlaríNek!

DOLLY13
22. 06. 2004
Dát tip
TO JEŠTĚ NENÍ CELÝ,CHYBAMI SE ČLOVĚK MUČÍ,....DDDDDDDDDDDDDDDDO TOHO TI NIC NENÍ!

Print
11. 06. 2004
Dát tip
Nehaste, hořím!:-)*

Chyby a velka písmena mě ruší ....trošku zmatené,zajímalo by mě co vedlo autora k napsání tohohle díla ...

moc se mi líbí...moc*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru