Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bláznova moudrost

12. 06. 2004
3
6
2309
Autor
Fidler

Bláznova moudrost

 

 

Já jsem napůl tady a napůl tam,

všude je tma, všude , kam se podívám.

Převozník hledajíc mé sny se už nevrátí na hladinu

a já samým tlakem depresí snad nikdy nespočinu.

 

Já jsem napůl tady a napůl tam

oheň teď hasí mou žízeň, to vám přísahám.

Pláčem to všechno končí a smíchem začíná,

mám pocit, že černé svědomí sedlo mi dávno do klína.

 

Já jsem napůl tady a napůl tam

vodník si s lapenou duší mou rád a často hrál.

Mám pocit, že chodím pozpátku stejně jako rak

a že světlo mého života překrývá velký černý mrak.

 

Já jsem napůl tady a ..........však vy to už znáte dál

Všude vidím smrt, všude kam se podívám

Dávno vím, že jen zlomek života před sebou mám.

Přesto se dnes učit létat začínám...............

 


6 názorů

Fidler
23. 02. 2007
Dát tip
to ok..vis.mně zase tak nesejde na tom,když mi tohle někdo zkritizuje.samozrejme sama dobre vím jaké kvality má tahle ,,báseň,,:-) Byla napsaná pro Petra Pana.Jinak Vlaštovka je taky dosti stará:-) Jsem hroznej lenoch mam toho na papire doma napsanýho spousty..Nový věci a některý jsou vážně pěkny..ale nejsem schopná se dokopat k přepisu.Nemám teď moc času..Matura na krku:-) a další věci...ale díky za pochopení a za to,že ses zastavil

gr_4you
22. 02. 2007
Dát tip
ok, tag to odpovídá, hm. jenom mno by to asi chtělo upozornění, protože jinak to budou všichni brát víceméně za současný a budou tě pak zbytečně jako já kritizovat. a pardon za radění.

Fidler
22. 02. 2007
Dát tip
tu báseň jsem napsala když mi bylo asi 12..tak nehledej vedu.Mam ji tu ,protoze ji mam rada a mam k ni vlastni vztah. to je asi tak vsechno.Bohuzel,te musim zklamat,jestli si myslis,ze jsi mi prave poradil jak se pisou basne.:-) ale jestli chces muzes si precist treba i neco novejsiho.a zase mi napsat budu rada.

Fidler
22. 02. 2007
Dát tip
tu báseň jsem napsala když mi bylo asi 12..tak nehledej vedu.Mam ji tu ,protoze ji mam rada a mam k ni vlastni vztah. to je asi tak vsechno.Bohuzel,te musim zklamat,jestli si myslis,ze jsi mi prave poradil jak se pisou basne.:-) ale jestli chces muzes si precist treba i neco novejsiho.a zase mi napsat budu rada.

gr_4you
21. 02. 2007
Dát tip
Jo jo člověk je kolikrát v háji a přesto má naději a dokáže bojovat. Ale tím, že to popíšeš, rozdělíš do veršů a na jejich konce šoupneš slovesa, která se rýmují, tím ještě nevznikne BÁSEŇ. Je to jen prohlášení složitě sešoubované do honosných vět. Soustřeď se na rytmus který jde z tvého srdce, když něco cítíš a nesnaž se furt stylizovat a hlídat formu. Piš, co Tě napadne a pak možná začne ukapávat poezie. Ta totiž tomuto dílu chybí.

Petr_Pan
21. 09. 2005
Dát tip
:-) tady růženka patří k těm geniálnim .. ;-) ono - netroufám si hodnotit - promiň - mám k ní hlubokej citovej vztah a i kdyby se všichni štvali, že je to sračka, budu říkat že ne, protože pro mě ne. rým mrak/rak je sice velký sousto, ale - jako celek to rozhodně má spád a nečte se tak krkolomě, jako ta první - nevím, do jaký míry je to oběktivní, ale - TIPík tady dávám s čistym svědomím ( dal bych i Véčko a beztak ho i časem dám, ale - teď, když chceš slyšet otevřeně názor, tak to na V neni .. )

Fidler
21. 09. 2005
Dát tip
Díky....tahle neni tak strašná.Totiž nebyla psaná v pravěku jako ta předchozí...:-)))))

zvedavec
31. 07. 2004
Dát tip
blázni bývajú možno múdrejší, ako si ostatní myslia... prajem, aby bolo lepšie, nevzdávaj nič, mám pocit z Tvojich dielok, že si sa vzdala, poddala ťarche života. K tomu zlému zvykne byť pribalené i veľa krásneho, verím, že Ťa to čaká, len nerzignuj - držím Ti palce!!!

Robinia
14. 06. 2004
Dát tip
Jsou taková období, kdy člověk má pocit, že ho všechno ubije... Za to "přesto se dnes učit létat začínám" dávám TIP

Feanor
13. 06. 2004
Dát tip
sorry s_b, to byl "překlep"

skippy007
12. 06. 2004
Dát tip
Nevím jak ostatním ale mě se to podstatně zalíbilo

setti
12. 06. 2004
Dát tip
Moudrý člověk nenechá depresi vítězství

Feanor
12. 06. 2004
Dát tip
místy slabší, místy dobré

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru