Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ze života zviřat

11. 09. 2000
4
0
2488
Autor
jester

variace na už probraná přísloví

První ptáče a druhá myš. Že to první ptáče ráno, dostane se k červu ? budiž mu to tedy přáno, za tu ranní vervu.. Ostatní zvířata ale, nemaj stejnou víru, teprve ta druhá myška dostane se k sýru…
u nás se dostávají k sýru v pastičkách i první myši. Skoro si připadám jako ve výkrmně, nevím, jak to dělají...*****

jester
09. 10. 2002
Dát tip
a vis ze je to u nas stejne..-))D

Koom
24. 09. 2000
Dát tip
:-))))Tip

Merle
18. 09. 2000
Dát tip
sůva: je to daný tím, že např. znepřízvučníš počáteční jednoslabikové slovo (viz zrovna tohle "a") nebo místo slabiky při recitaci vložíš pomlku... mnoho i velkých básníků to tak dělá. Takové věci se hůře čtou (musíš VĚDĚT jak), to je vše.

PS
18. 09. 2000
Dát tip
No jo, takže už vlastně nemusím nic říkat. :o)

PS
15. 09. 2000
Dát tip
WOW! :o) Tak mě napadlo, jestli tam není skrytá myšlenka a Merlík mě v podezření utvrdil, takže mi to už došlo taky. :o)))) Mě se asi brutální básničky líbí. :o) Jo a suvo, s tim rytmem si fakt moc ruce nepodáváš. :o) (nepsal jsem ti kritiku k té "mramorové desce", ale je to holt tak :o) Stačilo vynechat to "a" v "a ty si, ptáčku, trhni!" :o)

suva
15. 09. 2000
Dát tip
PS: nojono, dyž já tak ráda zpívám a děti na mě pořád křičí, že se to prostě nedá, ale ani trochu, poslouchat, já si to slyším sama pro sebe bezvadně a navenek to vypadne ouplně jinak - to je mi vás skoro tak líto jako mi zamlada bylo líto těch třískačů do kytar, který byli taky na stopro přesvědčeni, že oni to umějí nej a nej a nejlépěji, ale ono tomu tak ve skutečnosti nebylo. A už jsem na jejich úrovni, to jsem dopadla.

blazinek
12. 09. 2000
Dát tip
TIP ani prvý ani druchý, juch juch :-))

Merle
12. 09. 2000
Dát tip
mě to došlo ;-)))))) gooood

Tynic
11. 09. 2000
Dát tip
Ty mi dneska dáváš !!! :o)))

Klárka
11. 09. 2000
Dát tip
:-)))

jester
11. 09. 2000
Dát tip
A i kdyz budete druzi, nenechte si tou prvni zkazit chut..))

jorel
11. 09. 2000
Dát tip
roztomilé

suva
11. 09. 2000
Dát tip
Kýchám večer, kýchám ráno, který kých byl první? Pořád není dokýcháno, a ty si, ptáčku, trhni! Já tedy dobrovolně ranní ptáčátko rozhodně nejsem, obzvláště ne při náchladu. Hepčá! Líbí, ještírku, souhlas. Ale občas má i suva své rané období, tedy časně ráno a když se trefím, je to i nohama napřed.

jester
11. 09. 2000
Dát tip
kdo nema..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru