Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nechci bejt sám!!!

13. 06. 2004
2
0
4448
Autor
Roman_Tik

Věnováno mé partičce úchylů, perverzů, alkoholiků, feťáků, maniodepresářů, schizofreniků a paranoiků. Sem rád, že jste mě v tom nenechali a jste stejní jako já!!! Díky Kryso, Pytle, Hovado, Ještěre, Kartáči, Mrdko, Blboune, Deadmane, Smraďochu, Píčo, Samice a posmrtně i tobě Kládo!

Kalit

Na to mě užije

 

Hulit

Na to mě užije

 

Smažit

Na to mě užije

 

Klátit

Na to mě užije

 

Být sám?

Radši si zapíchám!

 

Sám žít?

Radši si zasmažit!

 

Sám být?

Radši se vykalit!

 

Můžu se i vyhulit!

Ale jenom s přáteli!

Ale jenom s přáteli!

Ale jenom s přáteli!

Ale jenom s přáteli!

 

Co se se mnou vysmaží, vyhulí a vykalí!

(Na píchání přítelkyni)

 

Budem plácat výkaly!

Poblijeme výtahy!

Posereme podlahy!

Pochčijeme potahy!

 

Hlavně když budeme všichni spolu

Naše partička (nejen) perverzních volů

 

Díky kluci a holky!

 


ehm. clovek obcas zasne.. radsi nic. snad nedostanu pres tlamku

elfka_Sea
24. 09. 2004
Dát tip
hmmmm tak si to užij tohle dílko teda, řekla bych je takovo----- no nevim moc ti asi nebude, snad se to věkem spraví :)

Posereme podlahy! Pochčijeme potahy! ...to je usmevnej rym... Jinak to stoji za velky kulovy. Nesnasim vozraly a smazky...

Waawe
29. 06. 2004
Dát tip
blé

Hevusenka
28. 06. 2004
Dát tip
No celkem sem se zasmala,ale musim uznat,ze je to fakt hnus

Tinwe
26. 06. 2004
Dát tip
kdybych to mela brat jako ftip, musela bych rict, ze si machr, ale bojim se ze to myslis vazne, takze budes spis vylizany hovado...

Roman_Tik
17. 06. 2004
Dát tip
Ano přátelé, je to tak, ta básnička je zkrátka hit! Nebudu zde oplývat skromností, protože ta rozhodně není na místě! Lishaak: Pobavila mě tvoje zkratka shit (zřejmě SuperHIT) Žádnýho minima ale číst nebudu, páč sem daleko lepčí, skvělejší a vůbec podobně....

sebevědomí ti určitě nechybí...ale co, jen tak dál, já neřekla že se mi nelíbí..jsem celkem zvědavá na další*

"Být sám? Radši si zapíchám!" - tohle je přesně ze života, ale jinak nevim... zkus Minima Sladkyje..umí podle mne dost dobře zacházet s vulgaritou..třeba se inspiruješ..

Ajuschka
14. 06. 2004
Dát tip
úchylný to určitě je, na jednu stranu mě to pobavilo, na druhou je mi tě tak trochu líto... Nic ve zlým, někdy jsem taky taková... :o)

tak to je jasnej tip! Napsal bych to úplně stejně!!!

Roman_Tik
13. 06. 2004
Dát tip
Díky Romane!

Steven
13. 06. 2004
Dát tip
Báseň...? Spíš dvojitá indispozice!!!

sk8ergirl
13. 06. 2004
Dát tip
Hmm...tak do takovýhle společnosti bych se dostat asi nechtěla... A souhlasím s Indispozicí...

skaman
13. 06. 2004
Dát tip
Hlubší kritiku? Tak dobře je to úchylný Nemám rád lidi, kteří machrujou jak se kdy zkalili, sou to chudáci, neví o čem mluvit tak se chlubí jak jim bylo kdy špatně, co všechno po.... Je to každýho osobní věc a já jsem kolikrát rád, že se po večerech dostanu domu, ale nemusím s tím nikoho otravovat..

skaman: je to kazdeho vec ... niekto rozprava o tom ako bolo v praci alebo ako sa citi a niekto o tom ako kali ... nevidim v tom ziaden problem ...

Roman_Tik
13. 06. 2004
Dát tip
Je to taková legrace, ale jinak moc pěkná básnička, ne kluci?? Já mám indispozice pořád, takže tam by se to dalo zařadit taky, jinak je to rýmavaná básnička...

Roman_Tik
13. 06. 2004
Dát tip
skaman: Taky je nemám rád, ale sem jeden z nich, takže s nima nějak vydržet musim... jinak sem vážně dost velkej chudák, blbeček, všechno sem posral a tak, ale je to legrace, taky to někdy zkus;))))

ajka
13. 06. 2004
Dát tip
Anonym: Tys mě bobavil(a). Ty báseň je ale opravdu pěkný shift, sory.

Lishaak
13. 06. 2004
Dát tip
Ta básnička je shit, a ten kdo to napsal je ještě větší šit, a žádné sorry...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru