Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Roman Tik je zpět! Proč proboha???

13. 06. 2004
2
1
1687

Jelikož jsem tu hádanku napsal už do nadpisu, nemá cenu abych jí znovu psal sem, že jo? To je přece blbost.

Jen si to představte, jak by to asi vypadalo:

 

Roman Tik: Roman Tik je zpět!!! Proč proboha???

 

Proč se proboha Roman Tik vrátil?

 

Zní to docela hloupě, že jo? nicméně si rád počkám, jestli to někdo z vás uhádne!

Good luck!


1 názor

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Šifra mystra Tika.

bingo úplně na všechno! lišáku, neměj strach, mám v rukávu spoustu dalších legračních přezdívek, mě se jen tak nezbavíte, hehehehehehe:))))))) Ano! ubohost! To je to slovo - geniální ubohost, mlask! to sem já

Elyn
17. 06. 2004
Dát tip
hele, Tiku, jestli saháš až do nebe, to bys mi mol podat kus modrýho z nebe?:) Dík :)

Elyn: gram za 250,- Prvotřídní kousek modrýho z nebe, ale pozor na předávkování! je to docela úlet...

Dero
13. 06. 2004
Dát tip
Jo, proč proboha? Ale varuju Tě, Roman_Tiku, eště jedno nevyžádaný avízo (co sme si, to sme si) a budu zuřit. ;o)

Zdenek je nejblíš, ale nejni úplně blísko, tak hádejte dál. Jaktože si nikdo z vás nepřečet mojí novou báseň parchanti???!!! Tak honem, než se naštvu a začnou lítat pohlavky!

T_O_M_
13. 06. 2004
Dát tip
Že by rozdvojená osobnost, v kombinaci se shuleným a naprosto vychlastaným mozkem? P.S.: měl by ses vrátit trochu jinam...

No tak tady už silně přihořívá!!! TOM je zatim nejblíž, nicméně soutěž pokračuje...

Elyn
13. 06. 2004
Dát tip
:) páč má po dovolený :)

A_je_to
13. 06. 2004
Dát tip
sehnals novýho ptáka? Většího? :)

Všichni máte pravdu, ale ten pravej důvod stále nikdo z vás nevykoumal, přemýšlejte!

Elyn
13. 06. 2004
Dát tip
protože jsi reloaded...

Hip_Zdenda
13. 06. 2004
Dát tip
Protože sis dal piko a na dojezdu ses musel vykecat? :o)

bingo!

Elyn
13. 06. 2004
Dát tip
bingo jako která odpověď?

Lishaak
13. 06. 2004
Dát tip
Přezdívky obsahující Romen_Tik bych zakázal na celém internetu, abych ochránil naši společnost od do nebe sahající ubohosti...

Nazuna
13. 06. 2004
Dát tip
Michno z Otradovic, klid :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru