Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dnes v noci...

16. 06. 2004
0
0
2099
Autor
Cucínek

Ted' nevidím a neslyším tě,

jen dnes v noci,

ve snu,

na rty  líbala jsem tě.

 

Do ouška kousla něžně,

víčka tvých očí hladila jemně,

vlasy ti přehrabovala lehce,

jazykem přejížděla po tvé hrudi rychle,

přitiskla jsem se k tobě silně,

objala tě pevně a celou noc vášnivě milovala jsem tě.


Eva_S
19. 12. 2005
Dát tip
se oml. ale je to fakt úděsný....

Petr_Pan
06. 10. 2004
Dát tip
Muselo to bejt moc příjemný - jen - to dílko je hodně křečovitý shrnutí informací - uvolni se. Píšeš přece proto, že sama od sebe víš, že musíš psát, protože Ti to pomáhá, protože Tě to baví,... Pokud budeš psát jen aby sis dokázala, že to dokážeš, nic nedokážeš - hodně štěstí :-)

Pisces
24. 07. 2004
Dát tip
No...to je dost hrozný. Rýmované to být nemá, ale působí to na mě jako výstřižek z textu úvodní znělky k nějaké telenovele. Nemůžu si pomoct. Hloubku tam hledat ani nebudu, slovní spojení "jsem tě" je vážně příšerné. Je to příliš skutěčné, používáš slova, která dávají jasný význam a před očima to dohromady tvoří jeden daný obraz, nemůžu při čtení popustit uzdu vlastní fantazii. Navíc ani ta délka není ideální. Nechceš napsat spíš nějakou povídku? Třeba by Ti to sedlo líp...................................................... Ale ještě nejsi tak hrozný případ, jako někteří, zkus to znova.

Miroslawek
11. 07. 2004
Dát tip
hmmm... a proč je to báseň?

Shammann
04. 07. 2004
Dát tip
ojooj a ten rytmus

Cucínek
17. 06. 2004
Dát tip
Děkuji za klub a i za jekékoliv kritiky, snad se časem zlepším:)

Lucie_Lilly
16. 06. 2004
Dát tip
škoda,že to byl jen sen,že?

Cucínek
16. 06. 2004
Dát tip
snad se jednou naplní:)

Ajuschka
16. 06. 2004
Dát tip
hezký, přeju ať se naplní

Lúmenn
16. 06. 2004
Dát tip
No pěkný sen možná ale básnička je to dost slabá

Puntík
16. 06. 2004
Dát tip
Přesně! "Gejáč" měl pravdu. Je to na Tobě vidět... a jak... ale neboj- jednou to prostě příjde a ke mně také...

WiruZ
16. 06. 2004
Dát tip
je krasny ze si sem prepsala kousek sveho denicku, ale ptam se proboha proc?

des......klub

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru