Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

šedé dny

17. 06. 2004
6
0
2746
Autor
domeska

...

Sedím ve své klasické strnulosti.Opět o mě nikdo nemá zájem.Měl snad někdy někdo?Nejsem si jistá. Můj život je hodně komplikovaný.Když komplikace mizí, chci je.Jestliže jsou, odháním je jako zlé duchy.Já sama jsem však duch.Duch bez tváře.Můj tupý výraz mapuje události několika posledních dnů, jsou to šedé dny, plynou a já ani nevím, kým jsem, kde jsem a nevím proč.Možná jsou to snad i týdny.Přestávám vnímat své okolí.Okolí přestává vnímat mě. Nelíbí se mi to, v čem musím denně žít, ale nejsem ani schopna to změnit.Jsem téměř jako romantický básník.Nespokojen, snažící se uniknout.Ale ani jeden z nás neví kam.Mé nitro už není schopno přijímat další porážky, má zklamání.
romi
28. 06. 2004
Dát tip
Tak to znám....hlavu vzhůru a když bude další takový den, týden, ....přečti si své "život si píšeš jen ty sám" a znovu nad tím zauvažuj....bude líp. *tip k tomu...

Zbyhoň
26. 06. 2004
Dát tip
A je nás dost takových. Žádný zvláštní nápad, ale za výstižné zpracováni Tip.

ajlla
22. 06. 2004
Dát tip
smutné, bohužel, opravdu nejsi sama .. tip*

Jully
19. 06. 2004
Dát tip
Nenašla jsem nic zajímavého, ale pohoda.

mozno by bolo najlepsie keby sa tak necitil nikdy nikto ;) ale zasa ... bez toho by to bolo asi o nicom ;)

aramis
18. 06. 2004
Dát tip
ajajaj... :(

domeska
18. 06. 2004
Dát tip
ja myslim ze je to obcas potreba .-))) ...

domeska
18. 06. 2004
Dát tip
nejvic me udela stastnou kdyz vim ze se tak negdy necitim jen ja ... lidi diky :)))

prilis smutnee...

Dobře vystižená nálada šedých dnů...

Dobře vystižená nálada šedých dnů...

az moc zname pocity ...

mystiq
17. 06. 2004
Dát tip
...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru