Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Alkoholické opojení

13. 09. 2000
0
0
1467
Autor
chirurg

To jsem napsal po půl litru broskvové a půl litri cinzáná,tak je to takové pošmodrchané,ale je vidět jak to vypadá po tolika chlastu. Nic jsem nezměnil,i když bych to upravil.Nechal jsem to s legrace tak.....:-))

Láhev stromu dopita,kořeny stromu usychaj. Hladina adrenalinu v krvi stoupá, hladina alkoholu je v normě, zase voda,oheň kvete. Ráno pluje z večera,už se blíží, cigáro dohoří,popelníkem býti nechci, na svou lásku vzpomínám,i když nechci. Sklenice se usmívá,říká pij a neblbni. Dobrá,odpověď se stane,piju a neusychám. Láhev stále roste,neklesá,nespí a odpočívá.
Vojtek
27. 10. 2000
Dát tip
Hmm možná ..ale na Startky mi nechytej ty novopečenej nekuřáku.. :-)

Vojtek
26. 09. 2000
Dát tip
Hmm tě znam moc piješ ...:-)

chirurg
26. 09. 2000
Dát tip
Vojtek-Alkohohol a start je potupa lidstva, nasadím si výstroj a budu poslouchat, bubli bubli bubli bubli!

Bříza
13. 09. 2000
Dát tip
kolego - všeho s mírou... tohle je napováženou ...

Slunce
13. 09. 2000
Dát tip
:) don't wanna be ashtray!!!!

Anonym
13. 09. 2000
Dát tip
Taky to zkusím, dobrý nápad. Jen ne tolik...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru