Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dejte mi také jedno pivo

27. 06. 2004
2
0
1481
Autor
esoterik

 

Nazlátlé  hladinky  piva 

Nářek  pulitrů

Kouř  cigaret

Hroznej  pajzl

 

Nepřítomné  pohledy  opilců

Unylé  ksichty

Polykající  ohryzky

Hrozné  kecy

 

Ona  pila  džus  , snad  s  vodkou

Seděla  v  koutě

Zlatila  vlasama

Byla  krásná

 

Svou  přítomností  pokládala  otázky

proč  je  zde ?

Odkud  přišla ?

Kdy  odejde ?

 

Pak  se  stalo

zmizela

je  pryč

 

Dejte  mi  také  pivo

 


Akrij
29. 06. 2004
Dát tip
Hezké to je... Nádherně vystihuje náladu a vo tom to je...

vystihuje hezky situaci...mam pred sebou ten obrazek:*)))...a je to takove no mile..o tech kratkych tajnych laskach ;*)))pripomina mi to jednu Fulghumovu knizku..Opravdova laska..taky takove minipribehy:*)

platonic lover;)

..:-))..ze života..chvílemi každodenního :-) ..hrozné kecy - naprosto běžné, otázky - neustále přítomné..a pivo - málokdy zůstane u jednoho...t.

papouch
27. 06. 2004
Dát tip
noooo... vona po sedmym pivu je každá krásná... :-)) Já chodil kdysi k Primum a tam se vyskytovala taková příšerná somračka o kterou bych si ani kolo neopřel ... to byla moje pojistka .. jakmile se mi začala líbit, tak honem dopít, zaplatit a fofrem dom! :-))

MS: :*)))))

Beddy
26. 06. 2004
Dát tip
..mm to neni moc pro radost (jako bych se vcera videl) jo a kecY maj mit podle myho skromnyho nazoru na konci tvrdy Y (kec bez kecu - hrad bez hradu; hrady - kecy) ale jinak pekny...

zvedavec
26. 06. 2004
Dát tip
mámvýhodu, neodhalím ani jedinú chybu, myslím gramatickú, a tak ma formálne a vlastne nepodstatné záležitosti nerušia vo vnímaní toho, čo autor chce povedať. Páči sa mi.

esoterik
26. 06. 2004
Dát tip
Beddy děkuji za upozornění . zvedavec ----dík za přízeň .

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru