Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska a žaludek

14. 09. 2000
3
0
2866
Autor
jester

Láska prochází žaludkem ? Teprve když se snad jeden tím příslovím řídí, v čem je u něj hlavní chyba, konečně pak vidí. Jinak nevysvětlím si to, to je málo platný. Dámy, je mi to moc líto, žaludek mám špatný Verse, jestě přízemnejší..__ Že láska u mužů chodí zrovna touhle cestou, našim babičkám už bylo jaksi starou vestou… Dneska zas dík statistice důkaz tady máme, že to platí ještě více, když „k“ vynecháme PS: Dámám autor omlouvá se , kde nesouhlas tuší, u nich cesta lásky zdá se prochází jen duší….
Nefertiti
19. 09. 2000
Dát tip
Přestože je láska v duši citem jistě nejvyšším, jak odolat čokoládě doopravdy netuším...

jester
19. 09. 2000
Dát tip
B/ ze by?.. tak to by muselo byt asi takhle.. : (pro dokonalejsi rym): Damam autor omlouva se . tem prec laska puci hlavne v dusi, ale ale zda se, prochazi i zluci P.S. Dik..

Bodlak
19. 09. 2000
Dát tip
..))tak tak..))

PS
18. 09. 2000
Dát tip
:o)))))) Hééééééj, ten ještírek se mi líbíííí... :o))))) Je to sice přízemní, ale JAK dokázal ty myšlenky zaobalit, tím mě dostal. :o))) Jednoznačně Ť. :o)

Bodlak
16. 09. 2000
Dát tip
No posledni vers bych priopravila nekdy na ...žlučí..)))))

jester
15. 09. 2000
Dát tip
)))))) no jo.. se polepsim.. a KAL. no worry.. mozna MNE prave az o moc lip..) a.. to vsechno je fenerally..) ne o mne.. tak pozor.h

papouch
15. 09. 2000
Dát tip
musel jsem to přečíst 2x, než mi to došlo :-)))

Olí
15. 09. 2000
Dát tip
Pěknej fór, udělal mi radost. Olí

Olí
15. 09. 2000
Dát tip
Tak se mi zdá, že se ti v těch příslovích nějak daří. Držím palce i dál!

jester
15. 09. 2000
Dát tip
PAP/ zrovna Ty ? a dvakrat?))) Oli/ Jeste jich je dost.. odkud prisla tahle DIK

Laďa
14. 09. 2000
Dát tip
Já se taky ráda dobře najim. :-(

Merle
14. 09. 2000
Dát tip
teda.... to uz je na tebe dost drsny :-)))))))

mis
14. 09. 2000
Dát tip
Ten ještěr je ale nečekaně drsný jester. :-))

Koom
14. 09. 2000
Dát tip
Uuuuuhaaaaaaa to je fakt prizemni :-)

suva
14. 09. 2000
Dát tip
Jestirku, ses si jistej, ze na merunkovy knedliky se slehackou hazis bobek?

kalinka
14. 09. 2000
Dát tip
ještěre, a neni ti líto, že ti to jinudy než bezkáčkovou cestou neputuje?!:O)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru