Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ranní mrd

26. 06. 2004
3
0
6001
Autor
Roman_Tik

taky máte nejrači šukání po ránu? Já teda jo!

Hned jak mi stoup

Sem jí ho tam šoup

 

Jak sem ho tam hvízd

Udělal sem píst

 

A najednou po ránu

Udělal sem fontánu

 

To vám byla legrace!


cmukina
05. 10. 2004
Dát tip
och

Zařazuju do Cinkyho klubu sprostých slov!

Roman_Tik
15. 07. 2004
Dát tip
a mě se stejnak líbí! Vůbec tomu nerpzumíte, křupani!

Tahle je poslabší. Chybí tomu ostří. Dobrej je akorát název. Pták mi zase ztvrd čas na ranní mrd Však kde děvče vzít co mě bude chtít? Do bordelu cesta dlouhá mně furt stojí - ouha, ouha. Vidím, že zas není zbytí dlaň musí mou milou býti.

sk8ergirl
27. 06. 2004
Dát tip
Ale no tak, Romane_Tiku já sk8 kulturou vůbec, ale vůbec nežiju, takže nevím, z čeho bych měla vyrůstat... Ach jo...jak já zbožňuju tadyty lidi, kteří si po jendom názoru dokážou ihned utvořit negativní názor...a ještě ke všemu poučujou...

Roman_Tik
27. 06. 2004
Dát tip
Já jsem kmet, tak můžu poučovat, mám na to živnostňák. Negativní ten názor snad moc nejni ne??? A jestli tim nežiješ, požaduji okamžitou změnu tvého nicku!!! Hned!

sk8ergirl
27. 06. 2004
Dát tip
A co takhe avízko, když už napíšeme reakci, co?To kmeta nenaučili nebo jak? Požaduješ?A hned?No to ty "romantiku" klidně můžeš, ale asi ti to bude houby platný...

Roman_Tik
27. 06. 2004
Dát tip
V tom případě máš přísný zákaz čtení mých veleděl. A máš to! Kmet je kmet a jako takový má právo na sklerózu. Ale co když sem ani nechtěl abys reagovala he?

Arienalia
27. 06. 2004
Dát tip
No... co říct? :-DDDDDDD

Myslíš to vůbec vážně? Včetně toho "nejrači"? Mimochodem, pro Tvou informaci, muži mají od přírody sexuální apetit nejsilnější okolo osmé hodiny ranní a ženy okolo čtvrté hodiny odpolední.

Roman_Tik
27. 06. 2004
Dát tip
To je dobrej námět na hádanku: Myslí to Roman Tik vážně??? Spoustě autorů to tu vrtá hlavou:)))) Mám strašně rád komolení slov, přijde mi to děsně legrační! :))))

Hip_Zdenda
27. 06. 2004
Dát tip
Roman opět nezklamal! TIP ja Brno :o)

sk8ergirl
27. 06. 2004
Dát tip
Jestli si nechtěl, abych reagovala, tak sis zbytečně plýtval čas psaním...anebo že bys chtěl, aby to vypadalo, že už mi došla slova a tys měl poslední slovo, hmm? Nečekala sem, že mě takhle pobavíš...

Doufám, že jen plkáš a komolení slov doopravdy rád nemáš. Protože jestli máš, obávám se, že Písmák není to pravý místo pro Tebe.

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
To se mi teda povedlo!

A na to seš hrdej jo?

Ajuschka
26. 06. 2004
Dát tip
ty seš nepoučitelnej, co? :o)) ale líbí se mi to, i když jí docela lituju :o))))

Jully
26. 06. 2004
Dát tip
Dík za dobrou náladu :)

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
Ajuschka: Nelituj! Není proč! Skvěle si to užila:)))

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
aví

Ajuschka
26. 06. 2004
Dát tip
Dobře, tak já jí to budu přát :o))

Tinwe
26. 06. 2004
Dát tip
ty vole...

krasa ;)

adrift
26. 06. 2004
Dát tip
tohle se mi nelíbí. je to vulgární

JiKo
26. 06. 2004
Dát tip
holt vakuová pumpa udělá svý

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
Je řeč o mrdu (nápověda je v nadpisu) ale jinak je to vulgární, strašně vulgární-stejně jako já

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
Záklopku jsem si vyrval z krku. Už mě srala:))))

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
Ach jo, já když vidím Tvůj nick, tak už snad ani nic jinýho nečekám...

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
lepčí než skejťácká holka

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
A proč?Snad nezávidíš... No já se u Tebe aspoň vždycky pobavím... Mimochodem, jen by mě zajímalo, kolik Ti je, víš co, jestli ta inteligence aspoň odpovídá věku... Protože tvému povolání - "romantik" Tvoje tvorba neodpovídá zcela určitě...

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
Roman Tik není žádné moje povolání, nýbrž moje jméno děvče. Je mi 75 let a jsem senilní. Tvůj nick ti nezávidím. Kdyby jo, tak jsem sk8boy, což ale nejsem, poněvadž skejteři poslouchají velmi trapnou hudbu, chodí velmi trapně oblíkaní, mají velmi trapného koníčka(tzv. sprejování) a většinou i velmi trapné názory Tak a teď už mě zřejmě nebudeš mít ráda a raději se pobavíš u jiných autorů. Ale bacha! Na písmáku moc skaterů nenajdeš!!!!

sk8ergirl
26. 06. 2004
Dát tip
Aha, v tom případě si pleteš povolání se jménem, protože v infu to máš napsaný i u povolání... Myslíš, že bych byla tak povrchní, že bych Tě neměla ráda za názor?Ale no tak...na Písmáku sem našla spoustu bezvadnejch lidí, kteří sk8eři fakt nejsou a já je za to neodsuzuju...a ty zlato víš o kultuře, kde se objevuje slovo sk8 atd., asi tak jako já o astrofyzice, no možná eště míň...Tak se nečil, ať Tě to netrefí...

Feanor
26. 06. 2004
Dát tip
otřesné jako vždy...je milé potkat tu někoho, jehož díla mají skrze čas stále stejně vysokou úroveň a hlubokou hloubku

Roman_Tik
26. 06. 2004
Dát tip
sk8: Taky sem měl skejťácký období někdy v 15 letech, ale to už je zaplaťpánbů za mnou. Nedomnívám se, že bych zrovna nerozuměl sk8 "kultuře", ale hádat se nebudu. Prostě z toho taktéž jednou vyrosteš a prozřeš. Teď je asi ještě dost brzo...:))) Feanor: Díky! Bohužel moje genialita naráží na hroty závisti zdejších rádobypoetistů, kteří než aby ocenili hloubku a sílu mého díla, raději mě bičují, věší a plivají na mě. je mi to ale fuk, připadám si jako Ježíš

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru