Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádka

28. 06. 2004
3
0
1368
Autor
1Agatka

Odešel jsi … slepý

za jinou ženou.

Malý chlapec,

kterému hračku berou.

V tvých očích střepy,

běsi touhy tě ženou.

Tápeš jak slepec,

Střepiny ti brání  vidět cestu přímou

 

Ztratil jsi se…. sám sobě,

když  ses vydal hledat to,

co jsi už dávno, dávno…. měl.

Octl jsi se v hrobě.

                Našel jsi jen bláto.

Odpuštění jsi po mně chtěl…

 

Dobrodružství a adrenalinovej sport

Danger - lavinový svah

Jo, každej ví, že zakázaný ovoce  chutná nejlíp.

A ty ses dal nachytat na švestkách.

V Blesku píšou, jak krvavej to byl mord

„in flagranti přistiženi a jako psi zastřeleni!“

pokřikuje kamelot.

Pravda se cudně ukrývá, svědectví poskytne vrah

 

Pročítám si tvé dopisy, kysele chutná každý tvůj slib.

Střepina tvým okem dospěla k srdci,

Všechno už tu bylo, přečtěte si to v pohádkách…

„Od čaroděje zrcadlo, v němž bylo všechno zlo,

se na kousíčky rozpadlo, i v Kájově oku je to malé sklo“

Káje Gerta zachránila od zlé moci

A já házím na stěnu hrách

 

 


1Agatka
02. 09. 2004
Dát tip
Kimísku - v čem Ti nesedí? Ta poslední strofa je o tom, že se mi to nepovedlo... odešel za ní a její manžel ho zastřelil. Víš o čem je pohádka Sněhová královna? Tam to dopadlo dobře :-) - tady ne.

1Agatka
02. 09. 2004
Dát tip
sleeping_beauty, záblesk myšlenky... jo děvče, obávám se, že když jsem tohle psala, nemyslela jsem vůbec... jen jsem udělala " otisk duše v té chvíli " Při psaní nemyslím, není tam žádná konstrukce a žádný kalkul. A všimla jsem si, že lidé dávají tip tam, kde se mohou s textem nejvíce ztotožnit.Tuším, že to u věcí, které já pokládám za své nejlepší, nemohou. Ve svých kritikách jsi velmi tvrdá. Prosím, nestojím o tvé kritiky.

Pisces
02. 09. 2004
Dát tip
1Agatka: Musím dát TIP. To, co píšeš, je úplně dokonale popsaný jeden příběh...a není to o zlé ledové královně....

Seregil
15. 07. 2004
Dát tip
Rýmování tomu dost ubralo...

TIP

WiruZ
28. 06. 2004
Dát tip
basne rymovane....ufff tak to sem zjistil az kdyz sem si precetl kategorii...no je to dost jako kladivem ten rytmus ti tam moc nesedl...a celkove precetl jsem a jako kdybych necetl.....

Děkuji, v tom jsem se úplně našla. Můj život taky jako by psal Andersen. Forma trochu podivná, při prvním čtení mě ani nenapadlo, že je to rýmované, ale možná jsem se moc soustředila na obsah.

Kimísek
28. 06. 2004
Dát tip
Není to vůbec špatný, ale (nevím moc proč) nesedí mi tam ta poslední strofa.... :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru