Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud ženy

02. 07. 2004
8
0
3812
Autor
nymfomanka

Z deště pod okap.

5 dnů v měsíci máte v pochvě prokrvený tampon

a zbylých 25 prokrvený úd.

Z okapu na déšť.

 


NIghtRunner
28. 01. 2006
Dát tip
Cha ha. Dobrý. :o) Aneb základy biologie snadno, rychle a bezbolestně.

nymfomanka
09. 07. 2004
Dát tip
hondiku, diky za gratulace. Vono ta diskuze záživná vopravdu byla. Dalo se jasně poznat, kdo dokáže k věci zaujmout svý stanovisko nebo kdo se jen opatrně drží nějakých polovičatých pseudoblábolů. Když jsem to četla, tak sjem byla kolikrát nadšena, že několik lidí - včeteně tebe- se dokázalo jasně vyjádřit. Jsem si jista, že když se člověku dá nějakej takovej mírně extrémní názor a von na něj reaguje pozná se, co v něm dovopravdy je a jaké hodnoty má-vono to asi bude znít divně vod nymfomanky, ale je to tak. Možná by to mohl být i takový mini sociologický průzkum. Ale možná ještě překvapím-to dovopravdy jen možná.

Hondik
09. 07. 2004
Dát tip
nymfomanka: zpocatku ses jevila jako trapna pseudo-nadhera, ale ty se nezdas, nehodlam ti lichotit, ale v tobe asi neco bude...

vole ;)

Danny
08. 07. 2004
Dát tip
:)***

Hondik
08. 07. 2004
Dát tip
nymfomanka: pokud se na život díváš jen jako "chodící továrnička na výkaly", tak tě upřímě lituju. ale gratuluji ti, protože jsi vyvolala jednu z nejzáživnějších debat poslední doby. t**

Pokusák
03. 07. 2004
Dát tip
Nevím jak vy, ale já se královsky bavím ;-))))))))) Noe1 : Či spíš štastní parteři, nešťastný partner;-))))))))))))) P.S.: Neberte to moc vážně;-))

nymfomanka
02. 07. 2004
Dát tip
No, vidím, že jsi to moc nepochopila. Já s údy ani tampony sebemenšího problému nemám :-). Ta věta o tom dešti a okapu měla znamenat tu závislost na přírodě. užíváš si deště a pak šup pod okap a je to furt to samý... Asi tě zmátlo, že je zde toto rčení použité v posunutém významu. Kdo hledá najde...tak než se mě zase na něco zajímavého zeptáš, tak si to pořádně znovu neomezeně pročti. Dík.

Dero
02. 07. 2004
Dát tip
;o))))) Dobrá diskuze, děvčata ... ;o) Dobré dílko, autorko ... už mlčím. ;o)

synáček
02. 07. 2004
Dát tip
5+25=30 (Co budeš dělat 31.7.2004...?) TIP...a díky!

nymfomanka
02. 07. 2004
Dát tip
jako že je tragický, že má ženská svůj osud. No to je dobrý. myslím si, že osud kerýkoliv baby může být tragický, ale ne kvůli tomu, že souloží nebo menstruuje. A jestli si myslíš, že osud ženy může být jenom tragický, tak to jen ukazuje na to, jak málo si pronikla so svýho ženství...

nymfomanka
02. 07. 2004
Dát tip
31.7.-poslední den v měsíci- každým lichým - mám sexuální absťák- chodím na pravidelné kontroly ke gynekologovi a ono po tom neerotickém vyšetření i chorobně toužebné ženské na sex chuť nemají.Dík za typ, synáčku.

nymfomanka
02. 07. 2004
Dát tip
tak na tom se Slipečko neshodnem. Pro mě není tragickýže je něco předem danýho- dyť to je vlastně výhoda. . Naše celý tělo je řízeno hormonálnálně- víme, co máme čekat. Když máš kojit a neuvolní se ti prolaktin, tak si v háji. To je prostě naprogramovaný. Jo, porodila si, šup, mozek vyšle prolaktin a ty kojíš jak dojná...To je nářez.... Vono je tragédie pokavaď nějaký hormony, který předem něco určují nemáš- třeba estrogen nebo testosteron... ale to asi víš...

Elyn
02. 07. 2004
Dát tip
jaká autorka, takové dílo... asi budu nařčena, že tady blábolím z nedostatku sexu nebo tampónů.. ať žije příroda, ale ať nás taky nechá žít, že.. Ahoj, růženko..:)

Elyn
02. 07. 2004
Dát tip
já už bych to snad nerozebírala, nebo to ještě někdo chytne za úplně jiný konce, a to teprv budou konce :)))

guy
02. 07. 2004
Dát tip
se koukám, že si tady v těch kritikách člověk obstojně osvěží základy biologie ... sleeping beauty - ono je všechno relativní ... a vzpomeň si na Janouška, jak zpívá, že sex je zábava pro chudé ... :-)

ulita
02. 07. 2004
Dát tip
já bych se teda přiklonila k s_b... jsou i jiné možnosti, ale proti fatalismu žádný... dišputát? Ale nutno dodat, že ten okap a déšť*

děvče
02. 07. 2004
Dát tip
tak to je síla...

Noe1
02. 07. 2004
Dát tip
šťastná to žena, šťastný její partner :-))))) pobavilo *t

Akrij
02. 07. 2004
Dát tip
To je zlý...Někdo nepodchytil dobu...Dnešní žena dá jásně najevo co chce a co ne! Nikdo nemusí dělat co nechce. Jestli musíš tak si na tom zle! Ale dílko zajímavé...

Pokusák
02. 07. 2004
Dát tip
:-))))))))))))))))))))))))))))))))

nymfomanka
02. 07. 2004
Dát tip
Hele, holka- když chceš komfortně menstruovat, tak si buď jista, že to se ti s vložkou nepodaří. A když chceš normálně žít a nemít nějaké traumata z nedostatku sexu, tak prostě souložit musíš. Tak jaký dobrovolný rozhodnutí. Příroda nás k tomu dohnala, jasný.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru