Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skořice a mák

18. 09. 2000
1
0
1568
Autor
Semis

Ráno mi voníš po skořici. Vždy když Tě vracím světu polykám, jako neslyšící, každou tvou nahou větu. Vracíš se večer, skoro za tmy, ze spárů dravých ptáku. Omamně voníš, málo platný, zelených polem máků.
Mahoney
22. 10. 2000
Dát tip
první půle mi přijde naprosto úchvatná ale ta druhá - jsem nějak mimo...

Javert
24. 09. 2000
Dát tip
Líbí se mi rýmy i obraty i rytmika. "Zelených polem máků" mě sice zarazilo, ale získávám pro to víc a víc pochopení... :-) Drobnůstka, která potěší, tipuju.

Carodej
21. 09. 2000
Dát tip
Ovšem mně se líbí. Asi mám rád skořici. Ehm, co že se to vyrábí ze zelených makovic?:o)

Tadeáška
19. 09. 2000
Dát tip
Já jsem pro slimáky a co se tebe Lyriku- sám jsi průkopník novotvarů tak co.A pak makovičky sou makovičky

Anonym
18. 09. 2000
Dát tip
ten mak je asi lepsi nez slimaci :-) je to hezke

Lyryk
18. 09. 2000
Dát tip
V polsedním verši shledávám logickou nejasnost, jazyk se mi smeká a chtěl by použít "zelenym polem maku" Celkově se mi báseň zdá málo jasná. Těžko k jejím barvám ještě něco dodat.

Ber
18. 09. 2000
Dát tip
souhlas Lyryk...zeleným ..jinak je to hezké

Semis
18. 09. 2000
Dát tip
Lyryk, Ber: docela jsem o poslednim versi premyslel a vybavila se mi jedna vec: Pred nekolika lety mi dal kamarad precist kousek sve basne, a jeden vers mi tam nesedel. Bylo tam ... otevru vsech dvere domu... a prave tento vers mi vytanul na mysli nyni. Chtel jsem vyjadrit "zelenost" kazde jednotlive rostliny. A ukonceni "polem zelenych maku" mi tam opravdu nesedi. Staci prohodit dve sluvka a je to :))

Semis
16. 09. 2000
Dát tip
Jeste me napada varianta posledniho verse ... odvarem ze slimaku. nemuzu se rozhodnout, ktery je lepsi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru