Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nechápu

17. 09. 2000
1
0
1135
Autor
tupoun

Nechápu Propadám se v soucitu Navenek s trochou pocitu V louži krve, bahna, smutku V krbu pocitu něhy blbnu. Rukou ťápu v hlubinách tmy Zas přemýšlím proč jsme my. My lidé světa znalí prý Zatím jsme jen blbostí svázaní.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
tohle už se dá číst i když verše malinko kulhají

tupoun
23. 09. 2000
Dát tip
to že jsem tupoun v přezdívce, neznamená ještě že tupej jsem (teda snad-doufam). Ta přezdívka se semnou vleče už strašně dlouho, ale to je moc dlouhé povídání.

Saxanka
17. 09. 2000
Dát tip
Ač na Ty veršovaný opravdu nejsem,tak do nich i někdy zabrousím,ale v tomhle postrádám asi něco co by tam mělo být...nechápu...promin....odcházím,ale možná s e vrátím a přečtu si ji znova a třeba,třeba,ale kdo ví...(ne opravdu si nelehnem do rakví:-))))

tupoun
17. 09. 2000
Dát tip
No tohle je spíš taková blbost. Psal jsem jí někdy snad už před 4 lety. A byl jsem docela dost pod vlivem. Líbí se mi na ní ta energie. Nevim jak to působí na tebe. Kdo ví- dnes ještě buďme veselý. Zítra si lehnem do rakví

Cody
17. 09. 2000
Dát tip
Je to dobrý, takový malý nevinný úlet do ticha.

Katerina
17. 09. 2000
Dát tip
Tupoune, zas tak tupy nejsi :-)) i kdyz nechapes, ale to asi nikdo :-)) ale urcite jsem pochopila, co jsi chtel rict!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru