Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšleno tobě

20. 09. 2000
0
0
964
Autor
tupoun

Myšleno tobě Líbám tví záda a líbám tvůj smích, Snad ti lásko má nejsem na obtíž. I když jsou chvíle těžké, Kdy snažím se držet tě něžně. V propadlém schodišti dějin, Bez zábran a stařeckých šedin. Plujeme tímto životem, Spolu a plni lásky celým světem. A cílem naší lásky, Než-li vyraší nám vrásky. Stává se nový človíček, Človíček stvořený z nás má lásko. A i když stárneme v zapomnění, To poupě krásně kvete jak květina jarní. A až vyroste plno lásky naší, Rozdělá oheň pro potomky další. Kteří opět s láskou na srdci, I když mi už budeme starci. Půjdou stále dále v před, A ta naše láska rozkvete zas v květ.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
viz. pauper a PetrViP, kromě toho přívlastkové rýmy jsou z nejlacinějších ... nic moc, co mám ze sebepěknějšího po-citu, když je mi tak ledabyle naservírován?

tupoun
23. 09. 2000
Dát tip
Ufo. Nevydrží. Je to vzpomínka na dávnou minulost

zirafka
21. 09. 2000
Dát tip
zda se mi, že nevychazejici rymy jsou tvuj castejsi nešvar, či se pletu?

pauper
20. 09. 2000
Dát tip
Nejak tam obcas nevychazeji rymy, rytmus...

PetrViP
20. 09. 2000
Dát tip
Nic novýho pod Sluncem, to se občas stává (...už z toho MCH Bandu blbnu...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru