Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

re3

06. 07. 2004
6
0
3020
Autor
SarahAdamas

studené ráno

v bielej hmle nad hladinou

loďka a rybár


DušíK
28. 07. 2004
Dát tip
negev: nepředstavuju si to staticky, je tam pohyb, lodička se nepatrně kymácí, mlha se pomalinku převaluje, občas v dálce kejhne kachna, pípne ptáček ... :O) nech to sáře takový, jaký to je, zapospouchej se do toho, na co tam něco přidávat? Pěkný den, D.

DušíK
28. 07. 2004
Dát tip
avi

SarahAdamas
28. 07. 2004
Dát tip
;)) chlapci, ste jednoducho chrumkaví ;))) Haiku ;)) (óóóó prepáč Negev ;))))) Dušík, ty brďo, máš presne tie isté obrazy ako ja, keď sa toto haiku rodilo

SarahAdamas
26. 07. 2004
Dát tip
severanka: inšpirácia Hemingwayom? ;) ;)) nie, keď v noci nemôžem spať, vynárajú sa obrazy a kým to nedám von, nikdy nezaspím Negev: Sarah, myslel som to tak, že po dočítaní haiku, ono nekončí. "Pokračuje" ďalej v našej mysli. JASNE, chápem aj na prvý krát ;)) ináč v mojej mysli pokračuje iba ak to dovolím ;)) DušíK: Sára: je to dokonalý. t. Ďakujem ;))

DušíK
22. 07. 2004
Dát tip
elyn + negev: těší mě, že jste konečně prokoukli kolem sebe. už jsem myslel, že se tady z haiku sekce stane továrna na demagogii, sebeoslavu a tupé uctívání cizích názorů. Děkuju Vám, možná se sem i budu občas vracet s radostí ...:O) Sára: je to dokonalý. t.

Elyn
22. 07. 2004
Dát tip
Dušík, my jsme byli vždycky sví... ne? :) a o nějakém uctívání snad ani řeč.. ale že japhy ví hodně, to snad je jasné.. Kdyby se nechoval jako trouba, co si kolem sebe shromažďuje jen kývače, tak mohla haiku sekce vypadat jinak.. Na jednu stranu mu rozumím v tom, že nechce donekonečna něco opakovat a dostávat za to víc ran holí nežli úsměvů, na druhou těžko přijmu a ospravedlním jeho arogantní a místy zlé vystupování a nesmysl pro humor.. avi neposílám, negev jistě dorazí..;) a japhyho to už nezajímá stejně..

DušíK
22. 07. 2004
Dát tip
elyn: uctívání jsem nemyslel konkrétně u tebe. jinak souhlasím. a ještě si podoteknu: lidi jsou lidi, nemá smysl se nad tím zalamovat, lepší je to pustit z hlavy a neřešit to. Jsem si ale jistej, že ty to stejně víš :O)

Elyn
12. 07. 2004
Dát tip
:) negev, tak..;) ráda tě vidím a děkuju :)

Elyn
12. 07. 2004
Dát tip
:) asi ani ne cesta haiku.. jako vůbec cesta.. (to je hezký...;)

Seregil
09. 07. 2004
Dát tip
... balzám..***!

severanka
08. 07. 2004
Dát tip
inšpirácia Hemingwayom? ;)

SarahAdamas
07. 07. 2004
Dát tip
ach to teda vôbec nebol zámer aby to bolo impresionistické (a hlavne s mojou znalosťou histórie a umenia)

chaImin
06. 07. 2004
Dát tip
to to těm dvěma zas jednou Kebule zavařil, he? 8^) cítím z toho něco v mlžném oparu a ne a ne to prokouknou? je tam vůbec něco? **

Mařka
06. 07. 2004
Dát tip
atmosféra studí*

SarahAdamas
06. 07. 2004
Dát tip
áno studí ;)) aj v chlade môže byť krása ;))

Elyn
06. 07. 2004
Dát tip
schovaní, ztracení ve velkém tichu a skoro až neskuteční... jen občas to šplouchne.. a zvuk se až rušivě rozlehne po celé hladině rybníka, aby nakonec zase utichl v rákosí.. :) *

Dash_707
06. 07. 2004
Dát tip
Fajn :o))

Kryšpín
06. 07. 2004
Dát tip
Atmosférou mi to připomíná Indonésii. I když byl teplý večer a tmavá obloha...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru