Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulost

22. 09. 2000
0
0
1317
Autor
tupoun

Minulost Přemýšlím nad tím, co jsem kdy udělal, Přemýšlím nad tím, co jsem spíš neudělal. Co v životě svém bouřlivém jsem promarnil, A co jsem také v zápětí života ztratil. Teď vidím co se stalo, vidím minulost, Teď vidím co se stalo, kdybych tak viděl budoucnost. Pak vyvaroval bych se těch chvil bídných, A utekl od těch situací zvrhlých. Ne je hloupost dívat se nyní zpět, Budu žít současností, žít teď. A budoucnost pochybnou přenechám osudu, Přenechám životu, jen když tu budu. A nebudu jen já, ale mi budem, A život náš spolu a právě teď si užijem. Budeme spolu žít budem se milovat, Budeme šťastni, nebudem se zpět dívat.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Možná by Ti opravdu víc slušel volný verš, jinak píšeš jako svázaný ;o)))

Sarken
28. 09. 2000
Dát tip
vážně trochu moc kostrbatý jsi toho plný a snažíš se vyjádřit...není to lehké, já vím ale věřím, že máš na víc

JiKo
23. 09. 2000
Dát tip
No ty rýmy jsou fakt děsný. Mě se to moc rýmované nezdá. Téma ... oj kdyby to šlo :-))

Saša
22. 09. 2000
Dát tip
zamilovaní básníci ... znám to dobře ze zrcadla ... :c)) zkus volným veršem psát, nenech se svazovat... myšlenky osvoboď k volnému letu pojednou zjistíš sám verš že je tu :c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru