Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdravím tě příteli

23. 09. 2000
0
0
1365
Autor
tupoun

Zdravím tě příteli Den mizí pod chladným večerem, Buď zdráv příteli pln šťastným světem. Užívej, žij příteli můj veselý, Se zavřeným okem zírej do tváře štěstěny. Vítám tě k sobě posaď se buď svůj, Jseš šťastným, ale duše máš jen půl. Neučíš se vidíš jen pravdu svou, Nerozhlížíš se chceš jen životem plout!
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
No teda ... zase nic.

JiKo
23. 09. 2000
Dát tip
Hm tak ti nevím. Takového přítele bych asi nechtěl.

Zbornik
23. 09. 2000
Dát tip
Názor na básničku je vesměs subjektivní záležitostí, básnička by dle mého měla být buď výborně lyricky libozvučně provedena či by měla mít hlubší myšlenku a něco říkat, nebo v nejlepším případě oboje dohromady. Ty tvé verše jakoby se chtěly rozletět, ale nemohly, neb měly ještě moc mladá křídla, měls je nechat dle mého déle v šupleti a pak se k nim ještě navrátit, bylo by to lepší, víš, dodělat tu libozvučnost, jako oslavnou ódu či tak nějak, aby to dunělo ze žeber, takto je to zatím šito dost horkou jehlou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru