Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zabiják

24. 09. 2000
0
0
1268
Autor
tupoun

Zabiják Je rozpadlá zahrada a v ní rozpadlý dům, Branku má jek ze zlata, ale života jen půl. Kdysi býval krásný čistý a bílý jako sníh, Teď už je jen stará chátra a každýmu je pro smích. Bydleli v něm manželé on starý ožrala, A ona mladá krásná skoro jak princezna. Nebýval vždy takový, taky býval chlap, Než ho ale přemohl vtíravý pan chlast. Stalo se to po nehodě, kdy už nepracoval dlouho, A práce se pak stala pro něj jen představou pouhou. A ona jako pradlenka pracovala stále, Aby mohl ten ožrala chlastat si jak páně. Jednou ale zjistila, že už nedá odvrátit se dluhu, A tak i ona oddala se alkoholu. A pak jednoho dne přišla ta zrada, Kdy jim smrt řekla, že je má ráda. A dům tam stojí dál uprostřed samoty, Slunce už zapadá je tu čas temnoty.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
viz zirafka, ovšem asi neznáš jiný rým než AA BB ;-P

Jákob
24. 09. 2000
Dát tip
jo ta křeč tam je

Sadaf
24. 09. 2000
Dát tip
kamaráde...nechci se k tomu moc vyjadřovat ale jednoho takovýho znám osobně...

zirafka
24. 09. 2000
Dát tip
viz. zf :-) jinak dobrý nápad

tupoun
23. 09. 2000
Dát tip
Jsem opravdu rád že někdo poznal dílo podle kterého jsem to psal.

zf
22. 09. 2000
Dát tip
Nejsi tak trochu naturalista? Zola by měl opravdu radost... Jen by ta báseň nemusela být tak křečovitá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru