Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mam v tom zmatek

24. 09. 2000
0
0
1158
Autor
tupoun

Mám v tom zmatek Nevím co dělat a co si mám myslet, Přemejšlim, jak z tohohle světa mám zmizet. V hlavě mám zmatek myšlenky bloudí, Jsou tak divný tělo mí bloudí. Jednou jsou takové a hned zas v zápětí, Jak myšlenka černá se v opak promění. Chtěl bych už pořádek a mít taky klid, Vždyť v takovým chaosu je těžké žít. Oddávám se bujným pitkám v domnění, Že pivo na chvíli můj zmatek odvrátí. Zatím to funguje, ale jek dlouho, Vím, alkohol je chvilkovou zarážkou pouhou. Snad se to samo zpraví v to pevně věřím, Zatím v bohémském životě se mi daří. A tam asi už i zůstanu, dokud jsem mlád, A s tělem bez duše životem, budu se rvát.
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
proč tu je to dílko dvakrát?

Jákob
24. 09. 2000
Dát tip
jako bych v tom kapku cítil svého oblíbence ... podobné pocity znám jen těm pitkám už neholduji je mi totiž na druhý den strašně špatně :o)

Sadaf
24. 09. 2000
Dát tip
jasně, někdy to chce řádně propláchnout...

Slunce
24. 09. 2000
Dát tip
ahoj kamaráde, no jako bych to napsal já...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru