Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prospekt pro prasata

08. 07. 2004
4
0
1366
Autor
Laiv_

Dalo mi to moc práce, ale mělo by to být originální. Po tomhle už nechci vidět žádný péčka.

Pobyt prasat -Portugalsko
Perfektní penzion pro prasata.
PRASATA
Proč právě Portugalsko?

Pohlaví:
Pohlaví prasat poznáme podle přiřazení prasečích pokojů. Prasečí paní preferují plnější pokoje po pěti, prasáci preferují prázdnější pokoje.
Pobyt:
 Pěkné prádlo perou pravidelně, prvního prosince. Prasata pijí přihřátou plží polévku, případně prasatům podáme pivo, pito popřípadě Pomo. Prasečím paním polichotíme pěkným povídáním, protože prasečí paní potřebují polichotit.   Prasatům patří postele. Prase po posteli pobíhá, případně poťouchle poposkakuje. Potěšení prasat preferujeme.
Potrava:
Prasata požírají plže. Pochoutkový plž permanentně popolézá po poli, prase přiskakuje přímo před plže, posnídá plže, poobědvá plže, povečeří plže, protože pro prasata početná přítomnost plžů představuje prasečí pochoutku.
Plán:
Předně prasata potřebují poklidný průběh pobytu, případně po předchozím prodiskutování, procházky po písečných plážích překrásného Portugalska. Přecitlivější prasata, pijící příliš piva, pro pobavení plivají po procházejících, protože procházky po plážích přecitlivělejší prasata pobuřují.
Placení:
Prasata pobírají pravidelný podprůměrný plat plus podporu(pakatel)
. Postupně prasatům přidáváme, případně připlácíme, popřípadě příbuzným přeplácíme. Podplacená prasata poskytují podpisy, pro příklad při potvrzení předání peněz…POZOR, pakty podepsané podplacenými prasaty patří před paleolit. Prasata, preferující přítomnost přímají pouze plat, peníze poskytnuté politickými pitomci prasata přecházejí. Paradoxně?


Nedlloyd
11. 07. 2004
Dát tip
Laiv_ to nemáš za co :o) Inspirace je super...)

8o))) avi Jo, plh nebo plž?

Laiv_
09. 07. 2004
Dát tip
Tak by to mělo být plž, ale maminka říká že plh je plž nářečně...Já dala hledat ve vyhledávači plha a našlo mi to šplhání hasičů. Radši to opravim. Děkuju.

Nedlloyd
09. 07. 2004
Dát tip
:o))) Paráda, Pokud Pivo Pak Pouze Plzeň, Prosím Pěkně, Pane t*

Feanor
09. 07. 2004
Dát tip
dobré/-+*

Laiv_
09. 07. 2004
Dát tip
Nedlloyd : Hezký, dobrej námět na pokračování a moc děkuju za tip. Feanor :Děkujů.

Mařka
08. 07. 2004
Dát tip
Ty Brďo! Tomu říkám Pomba! To je slovní zásoba jako Prase-))))))))))*

Laiv_
08. 07. 2004
Dát tip
Děkuju za tip a za přidání nového slova do mé zásoby. Pomba slyšim prvně.

Mařka
08. 07. 2004
Dát tip
-))) to se dost divím-)))

Laiv_
08. 07. 2004
Dát tip
Ne, opravdu. Já trochu podváděla a koukala do slovníku spisovné češtiny a Pomba tam nebylo.

Mařka
08. 07. 2004
Dát tip
-)) Ty seš jako já, taky sem tam koukám do slovníků, ale zrovna podvod bych v tom nehledala. Jen se snažím trapně přizpůsobit. Fakt je to moc hesssssský-))) čauvaj...zase někdy-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru