Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Umělá válka

26. 09. 2000
0
0
1273
Autor
tupoun

Umělá válka Jako lvi běžící savanou Jako to zvíře jdoucí za potravou Jako supi, co žerou mrtvoly Tak se chovaj všichni lidi Johoho lidská společnost Johoho naše společnost Zažil jsem válku I když jen sehranou A byl to pěknej hnus Neměl jsem na vybranou Ú tok a obrana S tankama sehrána Já ve svým BVPčku Koukám se do prázdna Ta krásná příroda Tankama rozmetána S dělovějma koulema Hnus ne sranda Zatím je slyšet zpěv Krásných ptáků Ale co za chvíli Až sednou do tanků Nesmyslný výstřely Prej na státní hranici V železných rakvích Střílíme munici. Prosím ne to už ne Takhle to dál přece nejde S životem nahnutým Do války se dobře nejde Na páskuj, nabij a střílej Na ty nachystaný cíle Zatím je to jen hra Při který spíše spíme Ale co až se objeví Místo cíle kamarád Tak budeš na něj střílet S radostí zase tak rád?
Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Nesuď a nebudeš souzen ... nelíbí, tentokrát ani obsahově.

PetrViP
02. 10. 2000
Dát tip
huch - to je otázka! myslím ale, že nad tím nemusím přemejšlet.

Mámalibor
27. 09. 2000
Dát tip
NESTŘILEJTE-VŽDYŤ JSOU TADY LIDI-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru