Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pieta

Výběr: pseudobásník
09. 07. 2004
8
0
880
Autor
Halesia

kdo chce znát cestu do hor - měl by se zetat mnicha, který se odtamtud vrací L.

 

                                         růžový keř.

 

                                         V rozbřesku dne

 

                                       

                                         proč hledat chrám ?


DušíK
22. 07. 2004
Dát tip
park: ten chrám ... je to tam super, právě že žádný chrám tam není, ani není potřeba (proč ho teda hledat? :) má to myšlenku, silně mi to připomíná Džo-Šuův cypřiš na zahradě ... Halesia: vyloženě si to říká o jinou skladbu: Růžový keř v rozbřesku dne - proč hledat chrám? možná to ale jenom vnímám jinak než ty :O) "proč hledat chrám?" ... a proč se o něm vůbec zmiňovat? Ten prolog je naprosto zbytečnej. Hezký den všem.

severanka
10. 07. 2004
Dát tip
fayn *

Zbyhoň
10. 07. 2004
Dát tip
Líbí, típek. Jen ten „rozbřesk dne“ je takovej možná až moc silnej a líbivej, dal bych tam něco poklidnějšího.

ulita
09. 07. 2004
Dát tip
nesedí mi to graficky, jinak nádhera!

DarkMind
09. 07. 2004
Dát tip
Krásna miniatúra. -t-

Elyn
09. 07. 2004
Dát tip
* (jen mi nesedí název a u prologu ti vypadlo písmenko.....)

bezva *

děvče
09. 07. 2004
Dát tip
krásovninka TiP

Take_Five
09. 07. 2004
Dát tip
Ale co když se mnich nevrací?

Lasy
09. 07. 2004
Dát tip
trošku asi uprav tu grafiku - myslím, že u miniatur se to moc hodí . . . ale jinak líbí . . Lasy

park
09. 07. 2004
Dát tip
Halesia caroliana....myslím, že styracaceae. Botanický nick, botanická miniatura - bohužel dost slabá. Každopádně přeju, lepší druhý pokus...

Elyn
09. 07. 2004
Dát tip
proč slabá, parku?

Eilil
09. 07. 2004
Dát tip
ouuuvááá :o) nádhera.. jsem pro :o) a Tip

park
09. 07. 2004
Dát tip
Já vím Elyn, proč se ptáš, ale schválně kolikrát si už v textu kdekoliv četla - velebný lesní chrám, chrám mezi kmeny borovic, chrám na břehu moře, v růžovém údolí lesní chrám...musím pokračovat? Je hrozně těžký, napsat o takovém zážitku aby to nevyznělo jako kýč...pardon, ale tak to vidím ;))(nehledě k tomu, že by to mělo být haiku - o tom nepolemizuji, to prostě není)

Elyn
09. 07. 2004
Dát tip
:) úhel pohledu, co je ohrané a co ne... ale jinak ok.. beru

tak tohle se mi ovšem líbí velice

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru