Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěl bych tě

30. 09. 2000
0
0
1264
Autor
tupoun

Je to ten pocit, ten co tě zajímá Je to pravda, lež , nebo pouhá náhoda Je to ten hřích vstříc ctnosti nebeské Je to ten úděl co žene mě k tobě. Tenhle chtíč vlastnit tebe mít Ten pocit kdy můžeš mojí být Být má jen má a nikoho jiná Jen ke mě a na mně tisknout svá krásná ňadra. S rukou v plamenech se často potýkám Ale chtíč silnější než já je ulítám. Vidíš blázna v očích mých, Toho blázna, který chtěl by tě ale mít.
Javert
06. 10. 2000
Dát tip
Je to sobecké a prázdné. Kromě toho, rýmování na jednu samohlásku, stojí to za to?

Miroslawek
05. 10. 2000
Dát tip
Opět pravopisné hrubky (ježiš, ty jsi snad nechodil do školy), avšak tentokrát jsi mne oslovil, tenhle pocit asi zná každý chlap, pokud nechodí s nymfomankou ;o)))

Bix
30. 09. 2000
Dát tip
dosť silné slová, táto báseň ma chytila za srdce, tvoj štýl ešte len spoznávam, ale niečo na ňom je !!

Siminka
30. 09. 2000
Dát tip
neveršovaná, trochu zmatená, sem tam chybí čárka, "v očích mých", působí ne mě dost sobecky. Omlouvám se, jsem laik, ale tak to vidím.

Janis
30. 09. 2000
Dát tip
Kruci TupoHlave,dej tam výhybku,nebo tak něco.. Už mne vážně nebaví,okružný vyjíždky po parku, DOKOLA DOKOLA DOKOLA DOKOLA DOKOLA DOHOLA:-)) Furt to samé....

tupoun
30. 09. 2000
Dát tip
Tak to nečti. Nikoho nenutim.

Janis
30. 09. 2000
Dát tip
No ještě aby jsi někoho nutil,to by mne fakt dostalo:-))))))))))))))

PetrViP
30. 09. 2000
Dát tip
jo - ňadra, he .... :"!:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru