Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcete aby šel Roman Tik do řitě?

10. 07. 2004
1
2
1892

Tak pozorně čtěte!

Povšiml jsem si, že moji nadčasovost, genialitu, bystrost, inteligenci a plodnost dost lidí na Písmáku ne a ne strávit.

 

Já teda nemám rád závist, ani takovou tu záprdkovitost typu: "tfůůj! To je ale sprosté! Humus! Sračka! Vykopněte toho debila s Písmáku, Lyryku, vykopni ho, nebo tě zažalujem atd. atd. atd.

 

Takoví lidé jsou zaslkepení nenávistí k něčemu, co je nad jejich omezené chápání. Moje tvorba je přitom tak krásná a hluboká!

 

Přejděme k věci. Moje rozhodnutí je takové:

 

Komu moje tvorba připadá maximálně odpusující, odporná, atd. a nemůže se smířit s mojí genialitou natolik, že by chtěl, abych odešel s Písmáku a vícekrát už nepublikoval, ať sem dá tip.

 

Když do jednoho měsíce (což je dostatečně dlouhá doba) dostanu minimálně od 20 z vás tip (což je jen zanedbatelná část lidí na Písmáku), dobrovolně ODEJDU a už nikdy zde nebudu publikovat!

 

Jednám tak v reakci na Lyrykovu diskuzi o vyloučení autora, která se nepřímo týkala především mě.

 

Jako první pošlu avi Lyrykovi, aby mohl zahájit tipování a rozeslat avíza všem stěžovatelům...


2 názory

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Kdyby došlo na nejhorší, tak klidně přejdi do ylegalyty. Drogy sou zakázaný a stejně se kupujou. Antitip.

Senyoryta
28. 03. 2007
Dát tip
Kdyby došlo na nejhorší, tak klidně přejdi do ylegalyty. Drogy sou zakázaný a stejně se kupujou. Antitip.

Zolo
14. 07. 2004
Dát tip
S tiky se člověk musí umět vyrovnat, ty do řitě neodejdou jen tak jak kdo chce, bohužel.

Zolo
14. 07. 2004
Dát tip
Ježiš, sem si zas naběh na Avizoiádu (Existuje nějakej smajlík jak se popadám za hlavu? :)))

Noe1
14. 07. 2004
Dát tip
Tiku, pokud to nebude zrovna moje řiť, tak si jdi kam chceš. :-)))

Farinelli
12. 07. 2004
Dát tip
mučedník... viděl jsem kdysi jakýsi americký film, kde se nějaký člověk rozhodl nechat se odsoudit k trestu smrti, a tak zabil nějaké lidi. soud mu rád vyhověl, třebaže se mu to je jeho obhájce, který šel proti němu (asi byl ex offo), snažil vymluvit s poukazem na asistovanou sebevraždu. ten borec si okamžik oběšení nádherně užil. tip nedostaneš ani náhodou...:-)

Craerassy
12. 07. 2004
Dát tip
trošku jsem se začetla do tvých dílek i diskuzí pod nimi..všiml sis, že na začátku tvého psaní se tam lidé chodili bavit, protože jsi byl vtipný a oni se k tobě rádi vraceli..? nesnaž se teď překročit mez...jsi na hraně, jak sis určitě všiml a spousta z nich se od tebe odvrací..někteří z nás se tě zastali, měl bys nám to vrátit..teď dlužíš spoustě těch, co se postavili proti tvému vyloučení, takže je to jen na tobě, já sem tip dávat nebudu

navážeč
12. 07. 2004
Dát tip
Crae: pls bez avi, mně fakt tahle robinsonáda neza...

Avi pro našeho vládce...

Take_Five
10. 07. 2004
Dát tip
Hloupej nápad, netip

Miroslawek
10. 07. 2004
Dát tip
Tak nějak jsem si tě nestačil všimnout, takže nevím... ale do mojí nechoď ;o)

dadik
10. 07. 2004
Dát tip
co se mé osoby týče....zůstan´.....

navážeč
10. 07. 2004
Dát tip
je mi to úplně u prdele. jako všichni romani tici.

Lasy
10. 07. 2004
Dát tip
dobrý nápad, ale když si sám nasbíráš tipy k vyřazení, tak se už doopravdy staneš mučedníkem a to teda ani náhodou :o)) a teď vážně (tedy z mé strany): tvá energičnost a snaha po tom se zase dobře pobavit mne taky neskutečně baví koneckonců vždy se najde nějaký ještě větší extremista, který začne kázat . . . Lasy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru