Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SRDCE

11. 07. 2004
1
1
1726
Autor
topolino

Srdce

 

Jaký sen se mi zas bude zdát,

možná o srdci co mě v noci

bude hřát.

Přitulí se ke mě a zahřeje mě jemně.

Hřát bude vysokou teplotou,

stejně jako jeho řeči mě popletou.

Pokaždé když promluví

mé srdce se mi zastaví.

Když mě drží v náruči,

vlak v ušíćh mi zahučí.

Když k rozkoši mě přivádí

nic mi v tom nebrání.

Co by taky mělo když

přilepen je na mé nahé tělo.

Mě líbí se to moc,

já nevolám ani o pomoc.


1 názor

topolino
18. 07. 2004
Dát tip
Možná pro tebe je to děs,ale mě se to líbí,

papouch
18. 07. 2004
Dát tip
topo.: každýmu se líbí něco jinýho a tak to má bejt :-) Mně, papouškovi hloupému ale nejdou pod zobák (podle mne) příšerný rýmy zdát / hřát, moc / o pomoc a nerýmy promluví / zastaví, nebo vůbec excelentní přivádí / nebrání. To je fakt rým jak dělo. Jaxem byl pravil, každýmu co jeho jest, ale tento způsob básně zdá se mi poněkud nešťastným. A jestli se Ti to fakt líbí, tak se mi vyhýbej. ;-)))

papouch
18. 07. 2004
Dát tip
jo .... a kdyžtak ... se to líbí, či nelíbí MNĚ, né mě ... a za čárkou se dělá mezera (né megera, mezera!) :-))

papouch
13. 07. 2004
Dát tip
je to dost děs :-((

Elyn
11. 07. 2004
Dát tip
tak, nevoláš o pomoc, ale čtenář možná bude... Je to takové nesourodé... někdy rým jen pro rým (náručí-zahučí, moc-pomoc), celkově dost naivní podání, nic objevného. Vypsané pocity. oprav si "v uších".. Věřím, že další díla budou lepší..;) Hezký den.

Miroslawek
11. 07. 2004
Dát tip
Doporučuju trošku zapracovat na řemeslné stránce a dozvědět se alespoň něco málo o rýmech, rytmice a tak... papír, potažmo internet sice snese ledacos, ovšem nemyslím, že třeba na housličky by sis troufla jen tak bez přípravy veřejně, byť od srdce zafidlat...

Lancelott
11. 07. 2004
Dát tip
Jo jo...Elyn je chytrá holka... Tahle básnička mi přijde jako divoký keř...nádherně voní, ale občas by potřebovala prořezat a vůbec jaksi postrádá ruku pěstitele. Občas mírně kostrbatá a vůbec hodně divoká. Jak už asi víš, četl jsem obě dílka, která jsi publikovala...a pevně věřím, že příjdou další...budu se těšit:o) Měj se krásně:o)

noeran
11. 07. 2004
Dát tip
možná asi trošičku učesat... :) ale dál, jen dál :)

Dero
11. 07. 2004
Dát tip
Jééé. ;o) Viz. Miwa.

Ajuschka
11. 07. 2004
Dát tip
souhlas s Elyn - vypsané pocity, které mají cenu jen pro tebe samotnou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru