Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ROMANCE

10. 07. 2004
1
0
908
Autor
topolino

ROMANCE

 

Jak dlouhý je den,

když tebe nevidím,

jak krásný je sen,

kterému zavidím.

Jak dlouhá je noc,

kdy se mnou nejsi,

kdy budím se ze sna a

volám ,,KDE JSI?"

Stejně jako vítr

odletím ti já,

kdo by mě chtěl lapit,

stejně jako smůlu všichni má.

Jako oblak rozplynu se

v lásky plném objetí

a pak moje lásko k

tobě s láskou poletím.

Nikdy nezlomím ti srdce,

neopustím tvou tvář,

pokud v tvých božských očích

uvidím lásky zář.

Až mě schováš v náruči

až mi podáš růži,

pak si můžeš kreslit

na mé nahé kůži.


Elyn
11. 07. 2004
Dát tip
stejně jako smůlu všichni má. - tady se ti asi pošramotil slovosled a pak moje lásko k tobě s láskou poletím. - a tady jsem nepochopila to rozdělení verše, přijde mi, že musí nutně čtenáře praštit do oka a zbrzdit ve čtení a logicky tam ani nemá smysl. taková jednodušší zamilovaná rýmovánka.

Lancelott
11. 07. 2004
Dát tip
Sdílím s Elyn obě vznesené námitky (ač přiznávám, že jsem si té druhé původně nevšiml...to jak jsem byl začtený):o) Neberu tu básničku jako výkvět moderní literatury (protože moderní poezii moc nemusím), a proto se mi velmi líbí, protože svou jednoduchou formou i příjemným obsahem mne velmi potěšila. Autorce za to děkuji:o)

Miroslawek
11. 07. 2004
Dát tip
Sympatické vyznání, tohle mi připomnělo jeden z mých prvních textů, které už dnes po sobě příliš nesnesu číst... básní bych se to nazývat neodvážil, ačkoliv tvůj cit bych rozdupávat nechtěl, musím poznamenat, že by to chtělo kultivaci směrem k písemnému tvaru ;o)

romi
11. 07. 2004
Dát tip
ajéje, láska,.....rychle pryč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru